Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 19 octombrie 2013

Cred ...



”Sunt un om fericit . Viața toată îmi pare un miracol în devenire. Fiecare zi îmi inspiră delir și binefacere, tumult în soare, bucurie respirată. Am început deja să-mi fac ordine în biblioteca fără rafturi a inimii și mi-am propus să zidesc din ceea ce sunt eu cu adevărat un imperiu al încrederii de sine , al abundenței și al plenitudinii în fiecare clipă. Cred din nou în zânele înfofolite în mătăsuri prăfuite și mai știu că puterile lor magice nu pier nici în ziua în care ne-au îmbătrânit părinții. Cred în ziua de mâine și în tot ce poate ea să-mi aducă mai dulce și mai liniștitor pentru suflet. Cred în cuvintele de încurajare , în furtunile aducătoare de senin , în oamenii de la care ai tot timpul ceva învățat și de dat mai departe . ” - Liana Ganea, Eseuri de weekend-
 
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: