Totalul afișărilor de pagină

joi, 12 septembrie 2013

Am iertat greșeli ...

"Am iertat greșeli care erau într-adevăr aproape de neiertat. Am încercat să înlocuiesc oameni care erau de neînlocuit și a încercat să-i uit pe cei care erau de neuitat. Am acționat la impuls, am fost dezamăgit de oameni atunci când am crezut că acest lucru ar fi imposibil. Dar am dezamăgit și pe care îi iubeam. Am râs în situații nepotrivite. Mi-am făcut prieteni care au rămas prieteni pe viață. Am strigat și sărit de bucurie. Am iubit și am fost iubit. Dar am fost, de asemenea, respins și am fost iubit, fără a iubi acea persoană înapoi. Am trăit numai pentru dragoste și am făcut jurăminte de dragoste eternă. Am avut inima frântă de multe, multe ori! Am plâns în timp ce ascultam muzică și mă uitam peste poze mai vechi. Am sunat pe cineva doar pentru a-i auzi glasul. M-am îndrăgostit de un zâmbet. Uneori, am crezut că mor de dorul cuiva. Alteori, mi-a fost foarte teamă că aș putea pierde pe cineva foarte special (lucru care s-a și întâmplat până la urmă.) Dar am trăit! Și încă mai continuu să trăiesc, zi de zi. Eu nu sunt doar în trecere prin viață ... și nici tu nu ar trebui să fii. Trăiește! Cel mai bun lucru în viață este de a merge mai departe cu toate planurile și visele voastre, să îmbrățișez viața și să trăiesc zi de zi cu pasiune, să pierd, dar să nu-mi pierd credința și să câșting prin recunoștință. Și asta pentru că lumea aparține celor care îndrăznesc să-și urmărească visul. Și pentru că viața este prea scurtă pentru a fi neînsemnată".- Charlie Chaplin-
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu