Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 iunie 2013

In drumul nostru prin viata...

Cred ca daca ar fi foarte usor sa ne eliberam de atasamentele pe care le construim in drumul nostru prin viata, am putea spune si ca ar disparea multa suferinta din suflet... insa  se pare,ca doar durerea ne face mai puternici. Ar trebui sa fim din ce in mai constienti ca  noi si numai noi ne cladim viitorul si viata,ca ceea ce ne dorim sau gandim se concretizeaza in experientele de maine. Cel putin eu,ca sa fie totul mult mai usor ,in fiecare zi imi stabilesc un ceva care sa ma bucure si sa ma ajute sa stau in picioare, iar la sfarsitul zilei sa incerc sa caut partea plina a paharului in toate incercarile prin care am trecut... chiar daca uneori imi este mai greu.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu