Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 iunie 2013

Ganduri cu Alice...

"Ma impresioneaza tot felul de gesturi mari ale unor oameni generosi, care se dedica unei cauze din care, e limpede, nu au nimic de castigat in afara multumirii aduse de faptele lor bune.
De cativa ani buni, in tara noastra s-a mutat Leslie Hawke, mama actorului splendid Ethan Hawke, care a fost casatorit cu Uma Thurman si au impreuna doi copii. Carevasazica mama lui Ethan Hawke si bunica copiilor Umei Thurman sta in Romania si nu sta degeaba, ci lupta deznadajduit pentru cauza copiilor saraci care trebuie sa mearga la gradinita si la scoala. Nu, nu se imbogateste din asta, dimpotriva, si nici reclama pentru fiul sau nu face. Ba chiar, din cand in cand, Ethan vine pro bono incoace si participa la cate o actiune la care se mai strang inca niste bani pentru copiii saraci din tara noastra. Va veni in curand, mai exact pe 26 iunie, pentru a organiza aici o lansare a noului sau film, Before Midnight, continuare a splendidelor Before Sunrise si Before Sunset. Are rost sa va mai spun ca banii stransi la eveniment sunt destinati organizatiei OvidiuRo care trimite copiii romanilor saraci in gradinite?
Sunt mandra si emotionata de atata umanitate, dar recunosc si ca simt nevoia sa scotocesc cu disperare in portofoliul meu de fapte bune incercand sa gasesc ceva demn de a fi marturisit la ceas de confesiune fara modestie. Pur si simplu, nu stiu ce fapta buna nu la un asemenea nivel, ci cu mult mai modesta, as putea aduce si eu in apararea mea. Am facut fapte bune indreptate tintit, catre niste oameni pe care ii cunosteam, pe care ii iubeam sau carora le eram, cumva, indatorata. Intr-un fel sau in altul, am fost rasplatita, cu o iubire, un multumesc sau o dezamagire de care m-am folosit ca sa merg mai departe, deci am primit ceva concret.

Din sirul faptelor bune realizate fara tinta si fara interes, nu pot enumera nimic.
Spune-mi tu, te rog, o fapta buna pe care ai facut-o candva, cumva, si da-mi o speranta ca si noi, cei care ne intalnim aici, putem fi cu adevarat generosi!"--sursa -


  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. nu stiu ce sa zic .....nu prea imi sta in caracter sa comentez asa ceva:))

    RăspundețiȘtergere