Totalul afișărilor de pagină

luni, 17 iunie 2013

Asta nu inseamna ca nu pot spera...

Astazi nu regret nimic din tot ce am facut in viata...se spune ca viata este ca o carte ,in care tu intorci fiecare fila .Fiecare lucru important din viata ta inseamna un nou capitol in cartea-ti existentiala cum si fiecare zi pe care o petreci alaturi de cineva inseamna un nou titlu al unei noi povestiri in capitolul pe care tocmai il traiesti.De multe ori spun ca nu cred in destin...si totusi cred ca suntem la mana lui...desi  uneori regret ce nu am facut si puteam realiza. Si totusi daca m-as naste a doua oara,sigur as face acelasi lucru...pentru ca in final toti ne urmam destinul Sunt constienta ca am o singura viata,dar asta nu inseamna ca am o singura sansa pentru a realiza ceea ce-mi doresc,si chiar daca nu pot face toate lucrurile pe care le doresc,asta nu inseamna ca nu pot spera...visa,dori,trai,lucrurile frumoase care imi fac viata frumoasa si sufletul fericit.
   
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu