Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 22 mai 2013

Sa-l salvam pe Dorinel ...

Astazi nu am deschis de loc calculatorul pentru ca am fost cu sotul meu la recuperare la spitalul din Craiova,dar pentru ca imi place sa-mi verific mesajele,am dat peste un email pe care il public si aici pe blogul meu iar cine crede ca poate face un bine il rog sa preia mesajul mai departe.
"Ma iertati ca va deranjez,vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre copilul meu.Singura mea speranta sunteti d-voastra.Toate detaliile despre copilul meu le gasiti pe blogul umanitar:
http://dorintilica.blogspot.ro/ .
Va multumesc anticipat!
Va rog frumos sa-mi dati un raspuns daca puteti publica articolul de care v-am rugat la adresa de e-mail tilicamariana@yahoo.com".

Cand este vorba mai ales de copilasi,personal simt ca mi se rupe sufletul...am vazut la viata mea atata suferinta,incat simt ca nu mai rezist. Dar sa va spun cate ceva  despre baietel.
Dorinel Tilica, un copil de patru anisori din comuna Hudesti judetul Botosani, sufera de o boala cumplita si are nevoie de o interventie chirurgicala in Statele Unite ale Americii.
Familia lui Dorin Tilica nu isi permite financiar  sa strangă cei 35.000 de dolari necesari pentru a achita interventia chirurgicala de care are nevoie copilasul pentru a vedea. La patru anisori Dorinel  nu a vazut niciodata  pentru ca sufera de „retinopatia prematuritatii” adica, dezlipire totala de retina. Copilul a fost diagnosticat cu aceasta boala pe cand avea deja sase luni. Singura solutie este o interventie chirurgicala care se face in Statele Unite ale Americii, in Detroit, la clinica Williams Beaumont.  Au mare nevoie de ajutor!  Este mare pacat ca acest copil nu aibe nici o sansa la viata. 

Cu ajutorul meu , al altor blogeri si a unor ziare , familia copilului apeleaza la toti cei ce vad aceste mesaje sau postari incat sa le acorde un mic ajutor fie prin distribuire sau scrierea altor postari pe blogurile lor ,fie donand o suma cat de mica in unul din conturile de mai jos deschise la BCR pe numele mamei Mariana Tilica:
-in lei:RO68RNCB0579040596800001
-in euro: RO41RNCB0579040596800002

Pentru mai multe detalii puteti contacta familia la numărul de telefon 0726.453.127, pe mail la adresa tilicamariana@yahoo.com si pe blog la http://dorintilica.blogspot.ro/.Mai multe informatii despre Dorinel,le gasiti la adresa http://salveazaoinima.blogspot.ro/
 
 Daca toti copii isi doresc hainute,jucarii si dulciuri,Dorinel isi doreste un singur lucru:Sa vada lumina zilei si chipul drag al mamei .Haideti sa fim uniti si sa dam macar un SHARE!


 
Atat stiu despre Dorinel...mult noroc copil frumos!.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu