Totalul afișărilor de pagină

joi, 4 aprilie 2013

Este cel mai josnic gest ...

Credeam ca nu voi mai scrie despre viata politica din Romania avand in vedere ca suntem guvernati de oameni tineri si cu alte conceptii despre democratie si viata...dar se pare ca toti sunt la fel,toti sunt o apa si un pamant. In ultimul timp Victor Ponta m-a cam enervat cu politetea lui fata de Basescu,fata de ceea ce s-a intamplat cu fetita cu bentita si cred ca mai sunt destule exemple. Am avut incredere in el,cu toate ca ceva din fiinta mea imi spunea ca este cam slugarnic si sta cu capul plecat fata de cei de la Bruxelles.Stiu ca trebuie diplomatie in astfel de cazuri...dar nici chiar asa!. Sa nu-ti pese tie de 7,4 milioane de oameni care au iesit sa te voteze pe o caldura de 40 de grade si tu acum cand ti-ai vazut sacii in caruta iti bati joc ...nu este de ajuns ca asta vara la referendum a facut tot ce a spus stapanirea. Stiu ca eu sunt un roman fara importanta,dar ma simt tradata pentru ca am avut incredere intr-un om ...intr-un om politic si aici ma refer la Ponta,un om care speram ca atunci cand va lua fraiele acestei tari,o va face cu multa daruire si patriotism. E dureros sa vezi cum cetatenii acestei tari traiesc, din ce in ce mai multi in saracie si mizerie, timp in care unii se ghiftuiesc cu nerusinare. Oare nu mai sunt barbati de seama in tara noastra, oare nu mai sunt patrioti?!Cine sa scoata Romania din criza?...cine sa aduca crestere economica...cine sa dea locuri de munca...cine sa puna sistemul sanitar la punct asa cum este intr-o tara democratica...cine?
Ponta ar trebui...caci el sa crezut mare si tare,el le stie si le aranjajeaza pe toate! Se pare ca ne-a dezamagit pe multi dintre noi...este prea slab pentru a conduce un guvern si prea slab pentru a se pune cu Basescu Traian. Eu una, am tot sperat ca la ora actulala, in clasa politica, cineva va avea curajul sa il infrunte pe Basescu si sa nu ii faca sub nici o forma  jocurile....dar se pare ca m-am inselat....spre dezamagirea si durerea mea, Basescu din pacate, inca se declara cel mai tare om politic in statul roman.Un prim ministru normal la cap , cu o asa mare sustinere din partea populatiei,a parlamentului , nu are nevoie de compromis politic sau santaj din partea nimanui din tara sau UE.Am crezut ca insistenta pentru aducerea la guvernare a UDMR-ului a fost un accident datorat varstei, dar constat ca Ponta are probleme cu perceperea motivului pentru care este prim ministru...acum cu Kovesi? Pacat ... avea sansa sa fie un barbat de stat adevarat. Cred ca ieri si-a semnat sentinta viitorului sau politic...apoi tradadare
celorlalti doi parteneri este cel mai josnic gest care pateaza orice obraz, cu atat mai mult un obraz de prim ministru. Pacat...mi-am pus mii de sperante in el!.
 



Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu