Totalul afișărilor de pagină

marți, 5 februarie 2013

Ar fi frumos sa se intample asa...

Revin la o problema a mea care dateaza inca din septembrie anul trecut, atunci cand sotul meu a fost diagnosticat de cancer iar unitatea  bugetara la care lucra a procedat la desfacerea contractului de munca,omul fiind in spital si operat in acea zi. Fiind un cetatean al acestei tarisoare si care din pacate isi cunoste drepturile,am facut demersurile necesare catre toate forurile superioare si anume ITM Bucuresti,Ministerul Muncii si Familiei,Inspectia Muncii Bucuresti,Casa de Asigurari de Sanatate Bucuresti,Institutul National de Statistica,am scris si la Antena 3 unde sau dat mesajele mele pe post. Nu am vrut sa fac nici o sesizare pe plan local ,pentru ca toti care conduc aceste institutii sunt cunostinte,veri,prieteni s.a m.d. Am considerat ca pentru un drept al omului ar trebui sa epuizam toate mijloacele legale...si asa am facut. Cred ca bunastarea noastra depinde in primul rand de atitudinea si comportamentul Statului, care se “joaca” pe banii noştri. De aceea ii dam statului bani munciti de noi ...taxe si impozite, asigurari sociale, medicale etc, ca sa ii foloseasca in folosul nostru. Sigur ar fi frumos sa se intample asa!.Dar sa scurtez pentru ca multi cunosc povestea mea ... pe 28 ianuarie anul acestea ,dupa ce am primit niste raspunsuri aberante si plictisitoare de la aceste institutii si care dadeau vina una pe alta,m-am hotarat sa o iau iarasi de la capat si i-am trimis un email premierului Victor Ponta. Astazi am primit un telefon de la Casa de Sanatate unde o doamna Manea N,era foarte ofuscata ca i-am pomenit numele in acea petitie,ea fiind principala vinovata care s-a opus la platirea concediilor medicale chiar si atunci cand sotului meu nu i se desfacuse contractul de munca.Nu sunt o persoana care a facut astfel de petitii la viata mea,dar faptul ca exista niste functionari care ei interpreteaza legea asa cum vor muschii lor,ma scoate efectiv din sarite...ei sunt pentru noi niste salariati ai poporului...pentru ca poporul ii plateste... adica noi ii platim  si tot noi acceptam un tratament nedemn si batjocoritor din partea lor. Da,am recurs la acest email catre Premier pentru a arata inca o data cum unii functionari publici,sau orice persoana platita din bani publici, au un comportament nerespectuos fata de orice cetatean al acestei tari,si nu in ultimul rand pentru a -i relata ca ceva nu merge  bine... ca ceva nu este normal. Este vorba de Statul roman, care permite ca angajatii lui  sa nu-si cunoasca limitele,sa nu cunoasca in totalitate legile, sa aiba un  tupeu fantastic, sa-si permita la orice ora sa  fie nepoliticosi si aroganti .Asa ca Doamna Manea de la CAS si domnii de la Statistica,va descurcati cum puteti!.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: