Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 ianuarie 2013

Suntem oameni , gresim si suferim...

Astazi am primit un raspuns de la Inspectia Muncii Bucuresti,un raspuns aberant si practic stas pe care ei le trimit tuturor persoanelor care indraznesc sa se adreseze si sa-i deranjeze.Acum imi dau seama ca este pierdere de timp si nervi din partea mea...practic pe mine raspunsul lor nu ma mai intereseaza...ma lasa rece ca orice raspuns scris sau email din partea institutiilor statului roman. Nici nu trebuie sa ma mai supar...pai acolo nu lucreaza tot oameni!.Desi problema mea este rezolvata ,nu pot sa accept indiferenta si neprofesionalismul acelora de la care zici tu ca ai mai multe pretentii si putina incredere. Dar nu mai vreau sa vorbesc despre aceste probleme ,poate am sa scriu altadata si raspunsul pe care l-am trimis acestor domni...pentru ca nu-mi place niciodata sa raman datoare. In viata de multe ori nu este usor sa spunem tot ceea ce adunam in suflet,sunt clipe cand uneori am spune atat de multe si de fapt nu mai putem rosti un cuvant. Stiu ca sunt zile in care sufletul nostru este plin de sperante,de puterea de a invinge orice obstacol...insa sunt si zile in care avem impresia ca nu mai avem putere sa ne ridicam de la pamant, nu mai simtim ca avem acea forta interioara. Asta este...trebuie sa acceptam viata asa cum este ea,cu bune si cu rele,cu reusite si esecuri ,cu oameni cu suflet pur sau ipocriti....suntem oameni , gresim si suferim .
   
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: