Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 ianuarie 2013

Oare...

Intr-o discutie cu cineva,am primit un fel de repros si anume ca cer prea mult de la viata sau mai bine zis de la cei cu care interactionez. Eu intotdeauna am fost asa...am cerut prea mult de la viata...m-am luptat pentru viata,am cerut mult si de la mine pentru ca sunt un simplu om caruia nu ii este rusine de pretentiile sale. Oare cer prea mult daca imi doresc ca oamenii din jurul meu sa fie cu mai mult bun simt si sa respecte normele unei vieti curate...cer prea mult de la societatea in care traiesc sa se conduca dupa legi care sa le si  respecte. Avem tot felul de legi care par a fi facute pentru noi,dar care nu se aplica...as vrea un sistem de sanatate normal si spun acest lucru caci m-au ingrozit imaginile cu copilasii legati de pat...as vrea ca fiecare sa fim tratati ca oameni,sa simtim ce inseamna sa fi om chiar daca suferi de o boala grava. Cred ca m-am saturat sa vad in jurul meu numai lume falsa,care isi urmaresc doar interesele si care efectiv vrea sa-ti fure viata si tot ce face parte din ea.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu