Totalul afișărilor de pagină

duminică, 20 ianuarie 2013

In viata mea...

In viata mea au fost persoane care mi-au stat alaturi tot timpul,dar nu pot sa nu-mi aduc aminte  si de acele persoane care din diverse motive sau pur si simplu din lasitate ,mi-au intors spatele rand pe rand. Cred ca la acestea din urma nici nu merita sa ma mai gandesc ...de fapt nici nu vreau sa mai am timp sa ma gandesc,  pentru ca acum ma preocupa alte lucruri frumoase si de valoare. Stiu ca nu pot schimba trecutul,acestea sunt intamplari pe care fiecare le intalnim in drumul vietii noastre. Trebuie sa intelegem ca asa este viata ...cu bune cu rele...cu obstacole...dar eu totdeauna imi spun...capul sus,fi optimista...si apoi imi vad de drumul meu mai departe. Sunt destul de hotarata  sa-mi vad de drumul meu, sa nu las pe nimeni sa ma faca sa ma ratacesc ,nici macar putin. Stiu unde trebuie sa ajung si cu siguranta nu voi gresi drumul.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Draga mea unii oameni pleaca, altii vin :) importanti sunt cei care raman. :D:)

    O seara frumoasa si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere