Totalul afișărilor de pagină

marți, 22 ianuarie 2013

Eu stiu...

Sunt momente in viata mea cand sunt dezamagita de multe  lucruri si ma intreb "oare cu ce am gresit" sau de ce s-a intamplat asa! Cateodata cand viata imi mai da cate o lovitura,ma intreb singura...ce caut eu in viata asta...ce pacate din alte vieti trebuie sa mai suport!. Chiar nu mai vreau sa accept ca trebuie sa lupt tot timpul si ca in lumea asta se termina totul incat imi ramane de respirat doar aceasta existenta banala. Vrei cu tot sufletul sa lupti  cu indarjire si la un moment dat iti dai seama ca totul este in zadar...nu este deloc usor sa iti pastrezi un spirit optimist cand aproape toate necazurile se abat asupra ta. Dar nu trebuie sa disper ... stiu ca in lumea asta trebuie sa las cate o bucatica din sufletul meu pe oriunde trec... stiu ca tot ce ramane in urma mea e doar sufletul...suflet ce trebuie sa-l alimentez zilnic cu cate o doza de zambete...pentru ca  sufletul ne spune intotdeauna ca intradevar suntem oameni.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu