Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 decembrie 2012

Am uitat sa traim cu adevarat ziua de azi...

Astazi am dat din intamplare peste niste felicitari care au fost trimise peste ani in perioada sarbatorilor. Cat de frumoase erau si cata fericire simteam atunci cand primeam astfel de carti postale!.Imi dau seama ca totul se schimba infernal de repede din mers si noi nici macar nu simtim. Uite de exemplu astazi cu ziua asta care pentru unii ar fi sfarsitul lumii...Doamne ce prostie!.Mai bine ar trebui sa ne dam seama ca stam toata ziua pe internet,comunicam tot mai des in virtual...avem impresia ca traim  intr-o lume in care totul pare posibil si avand senzatia ca suntem foarte fericiti. Parca am uitat sa iubim sau spera real...traim si muncim mecanic ca niste roboti. Am uitat sa mai scriem scrisori,am uitat sa zambim...am uitat sa traim cu adevarat ziua de azi...clipa aceasta care este singura care ne apartine.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu