Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 noiembrie 2012

Multumesc Maria.

GABRIELA,LA MULTI ANI !




Desi ne cunoastem doar din virtual si ne leaga aceeiasi problema de viata pe care am reusit sa o gestionam in favoarea noastra,ma incurajeaza ca acum la sarbatoarea numelui tau sa-ti trimit urari de bine si sanatate maxima!
De ziua numelui tau si in orice alta zi iti urez sa ai parte de momente speciale, cu bucurii si sa ramai cu multe amintiri placute. Sa ai o zi excelenta! 
sursa  http://meg55-miannadraguta.blogspot.ro/

Multumesc frumos Maria pentru acesta postare,desi am discutat ieri la telefon,imi cer scuze ca nu am vazut mai devreme aceasta minunata postare de ziua numelui meu care drept sa-ti spun m-a sensibilizat enorm de mult. Imi pare rau ca am lipsit din virtual doua saptamani,dar tu sti foarte bine ca am stat cu sotul meu in spital. Multumesc frumos inca o data suflet frumos !.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Draga mea Gaby,eu sunt convinsa ca, atunci cind lansezi din inima ginduri pozitive si rugaciuni pentru suflet....,ele ajung in Universul infinit si se reintorc inmiit in favoarea noastra.Cu multa credinta in noi si rabdare trecem toate provocarile si obstacolele din cale vietii!Daca o perioada din viata noastra am trait-o pentru cariera,pentru altii din preajma noastra...,acum a venit timpul sa ne bucuram de viata traita pentru noi si pentru cei dragi din jur.Sa avem curajul si puterea de a spune NU, atunci cind trebuie si DA, atunci cind sanatatea,iubirea,dragostea,bucuria,fericirea..., ne-o cere!Sa ai numai zile senine in calea vietii!

    RăspundețiȘtergere