Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 august 2012

Dumnezeu este oriunde...

Astazi am fost la o manastire pentru ca asa am simtit eu...am ramas putin dezamagita pentru ca am crezut ca un om normal si un crestin adevarat merge sa se roage pentru sanatatea lui,pentru familie ,sau pentru ca asa simte el in acel moment. Am ramas cu un gust amar ca mai toate doamnele din biserica erau puse pe barfe...sa vada aia cu ce este imbracata,daca fata a luat la facultate...daca X mai este in tara. Ce pot sa mai spun! Barfe...barfe si iar barfe...numai cu gandul la Dumnezeu nu erau!. Recunosc ca nu merg prea des la biserica ,dar cand ma duc stiu sa ma rog in fata Domnului...cred cu adevarat in Dumnezeu insa rareori m-am apropiat de el prin intermediul bisericii. Eu m-am obisnuit sa-l vad pe Dumnezeu prin zambetele oamenilor si mai ales prin faptele lor bune,pot sa-mi arat credinta si ma  rog si acasa pentru ca daca esti credincios Dumnezeu este oriunde. Nu vreau sa generalizez ,dar pentru acei oameni care frecveanteaza biserica doar pentru a-i studia pe ceilalti si as construi imagini de oameni credinciosi... eu ii compatimesc pentru golul din sufletele lor.           Inchei cu Trebuie sa Traiesc. gabriella.

3 comentarii:

  1. Multumesc de vizita Oana si Denisa...aproape intotdeauna cand merg la biserica am o stare de liniste,de data acesta am avut un gust amar,doamnele parca venisera la parada modei!

    RăspundețiȘtergere