Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 2 iunie 2012

Este unicul cuvant...Mama.

Toti avem in viata noastra o persoana a carei valoare este pretioasa si de neuitat... ea este unicul cuvant de pe pamant numit Mama. Este intotdeauna acolo alaturi de sufletul nostru...ea este cea care ne calauzeste pasii in viata si ramane intotdeauna in mintea si sufletul nostru chiar daca devenim si noi la randul nostru maturi. Nu am scris niciodata o postare despre mama,dar astazi fiind o zi speciala in care mama mea implineste o varsta frumoasa,vreau sa-i spun din suflet  La multi ani...si multi ani fericiti alaturi de noi. Mama scumpa,nu voi uita niciodata  ca m-ai invatat tot ce este mai  frumos in viata si pentru asta imi plec capul si iti multumesc frumos...sa fii sanatoasa Mama si sa ai parte numai de bucurii . Imi esti atat de  draga, incat  nu imi gasesc cuvintele...pentru ca sunt atat de putine intr-o astfel de zi si oricum nu ar reusi sa transmita tot ceea ce am in suflet. Te iubesc mama  si as vrea sa fii mereu vesnica...stiu si care este unicul lucru pe care-l doresti de la mine, si mai stiu si ca nu am sa te dezamagesc niciodata.Vreau sa stii desi nu citesti blogul meu, ca te iubesc foarte mult  si-ti doresc o viata frumoasa si lunga . Saru-ma si La multi ani,Mama mea !
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
 gabriella.

6 comentarii:

  1. La Multi Ani, ii urez si eu, multa sanatate si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani,mamei tale!Sa o ai alaturi multi,multi ani de aici incolo....!http://www.youtube.com/watch?v=cZMWapZkyig

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos tuturor...va doresc din suflet multa sanatate mamelor voastre cat si voua. Avem nevoie de sanatate , de multa iubire si sa nu uitam ca mama este doar una. Va imbratisez cu tot dragul.

    RăspundețiȘtergere