Totalul afișărilor de pagină

vineri, 20 aprilie 2012

Rugaminte...

Pentru toti prietenii mei virtuali care a-ti comentat pe blogul meu si ma-ti vizitat ,am o mare rugaminte de a-mi trimite adresele de blog. Asa cum ma stiu de o viata curioasa, am umblat pe blog,am pierdut vechiul aspect al blogului plus tot ce aveam pe el. Personal nu imi place noua interfata de acum a blogului si chiar nu ma pot obisnui cu ea. Daca poate sa ma ajute cineva sa-mi dea informatii cum sa revin la vechea configutatie a blogului....eu am folosit sablonul simplu. Va multumesc frumos.


gabriella.

7 comentarii:

  1. Hei, gabriella:* Uite blogul meu:
    http://ink-heart-for-poem.blogspot.com/2012/04/aprilie-nebun.html

    Cat despre aspect...depinde ce ai vrea sa schimbi. Iti pot explica cate ceva, lasa-mi un id de mess!:*
    Te pup>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. DESIGN => Pagina de design al şabloanelor -> si faci aici setarile ca inainte si dai save

    RăspundețiȘtergere
  3. Florea...Multumesc frumos ptr ajutor ,ce m-as fi facut eu fara tine! M-am chinuit de cateva ore si aveam niste nervi pe mine ca nu reuseam. Esti cel mai bun baiat Alex.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rebeca C....acum te adaug...multumesc ptr promptitudine.

    RăspundețiȘtergere
  5. buna gabriela, pe mine ma gasesti la http://ideisiidei.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. ideisiidei...am salvat cu ajutorul unui prieten vechea interfata a blogului si datorita lui am si toate adresele de bloguri...oricum va multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! Te-ar interesa un link exchange?
    Intra aici http://nameless-1830.blogspot.ro/ pe blogul meu si daca esti interesata lasa-mi un comntariu.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere