Totalul afișărilor de pagină

luni, 23 aprilie 2012

Doar atat mi-au mai ramas...amintirile.

Astazi am avut o discutie cu cineva si vorbeam in general despre timpul trecut... pentru ca fiecare dintre noi avem amintiri care ne leaga de acest trecut...iar eu mai mult am contrazis-o ca nu  trebuie sa privim mai mult in trecut pentru ca s-ar putea sa crezi la un moment dat ca acela e drumul inainte, dar totodata nu poti privi nici prea putin in urma pentru ca doar asa poti intr-adevar sa mergi inainte. Sigur,toti avem o slabiciune si cateodata este greu sa recunoastem...sa stai in fata cu timpul si sa nu recunosti ca nu te afecteaza ,cred ca este ceva prostesc...este o mare diferenta  intre a trai in trecut si a pastra  in cutiuta cu amintiri anumite momente din viata. Sunt atatea trairi de care fiecare dintre noi am avut parte insa prea putini le recunoastem …intr-un moment de cumpana a vietii mele m-am straduit sa uit ,dar dupa un timp insa am constatat ca nu mi-au mai ramas decat amintirile si am invatat sa traiesc cu ele... am constatat ca nu s-au sters de tot atunci cand mi-am dorit… nu traiesc in trecut dar mi-am adus trecutul in prezent si il voi lua cu mine in viitor pentru ca doar atat mi-au mai ramas...amintirile.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

5 comentarii:

  1. Ce ne-am face fara amintiri?Uneori ar fi bine pentru ca am uita ce a fost rau dar cand vine vorba de amintirile bune, cine ar vrea sa le uite? :x

    RăspundețiȘtergere
  2. odata cu timpul amintirile ni se indulcesc si incepem sa retinem numai lucrurile placute.

    RăspundețiȘtergere
  3. cam asta ramane, amintirile:) e bine si cu ele uneori.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa este aceasta postare.
    nu de mult mi-am dat si eu seama de anumite lucruri legate de trecut...
    trecutul nu trebuie uitat.

    RăspundețiȘtergere
  5. pt mine, este si altceva important in viata: ceea ce fac. Actiunea. Hobby-uri, programul cu prietenele, cartile ce le citesc, la sf zilei sa fiu mandra de ce am terminat

    RăspundețiȘtergere