Totalul afișărilor de pagină

duminică, 29 aprilie 2012

Asa vad eu viata astazi...

Azi  m-am intalnit cu o cunostiinta care venea de la o inmormantare a sotiei unui fost coleg de serviciu cu mine...am ramas putin deprimata stiind ca acea doamna era foarte energica si nu ai fi crezut in ruptul capului ca ar avea ceva probleme de sanatate. Si iarasi mintea mea o ia razna si imi spune...ce este viata!
Viata asta a noastra care este ca o barca intr-un ocean imens...care in fiecare zi ne luptam cu valurile si cu vanturile. Astazi ma simt obosita, as vrea sa vad tarmul si sa ma pot bucura si eu, dar vantul suiera si valurile ameninta sa imi rastoarne barca...asa vad eu viata astazi...putin cam deprimant,dar asta este!
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. In viata totul este posibil.....,fiecare cu barca lui(comparatie intilnita si in biblie)Unii au viata zbuciumata inca de la inceput si pe parcursul calatoriei...,vijelia se mai domoleste si barca ajunge la tarm cu liniste si calm.La altii desi se anunta o vreme frumoasa si linistita,barca lor inainteaza lin,fara sa intilneasca valuri sau vijelii pina aproape de tarm...,din senin se isca o vijelie sau furtuna si barca se scufunda fara sa gindeasca cineva:)))Noi trebuie sa gindim ca "ce ne este scris,in frunte ne este pus" Sa ai zile senine in calea ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Să trăieşti înseamnă viaţă...

    http://youtu.be/b3kO5jjYioY

    RăspundețiȘtergere