Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 15 februarie 2012

Stiu vremurile sunt grele...

Astazi nu vreau sa spun prea multe,sunt destul de suparata pe acei oameni care cred ca sunt superiori si pregatiti profesional,poate tu astepti mai mult de la ei...in fine ii vezi ca vecini ca zambesc mereu...si tu iti spui in sinea ta...vai ce vecini cumsecade...si ajungi la un moment dat ca nu este asa. Un om care prin firea lui nu stie ce este corectitudinea,nu este sincer,odata tot isi da in petec...asa sa intamplat cu o familie de doctori pe scara mea...am un gust amar...stiu vremurile sunt grele,dar sa ajungi sa furi energie de pe scara blocului...parca este prea jenant,in conditiile cand suntem opt apartamente pe scara...iar factura de zeci de milioane... si totusi se intampla .Majoritatea vecinilor mei sunt pensionari,eu lucrand in acest domeniu am reusit sa descopar...poate nu ma implicam caci sa mai intamplat si alta data,dar acum pentru ei vremurile sunt grele,ei fiind printre acei oameni constinciosi care mai intai platesc facturile,apoi medicamentele si in ultimul rand hrana. Imi doresc enorm sa raman asa cum sunt...ca invidia si rautatea unora sa nu ma afecteze...sigur nu am descoperit secretul cu toate ca mi-as dori,dar sunt mandra ca am reusit sa invat cate ceva din rautatea si frustarea celor din jurul meu...acum realizez ca sufletul meu este mai curat, ca nu sa schimbat cu trecerea vremii...si asta imi face bine ca reusesc sa fiu Eu la fel in fiecare zi...si in orice timpuri.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

8 comentarii:

  1. grea grea foarte grea..si totusi o putem face amuzanta...ca sa nu mai para asa grea

    RăspundețiȘtergere
  2. să ştii că acest caz nu-i unic..de aceea firmele de electricitate nu mai procedează la controale drastice că au făcut în aşa fel că aproape nimeni nu mai fură curent de la ei,ci de pe la vecini..aşa cum şi pe la unele asociaţii de bloc unii plătesc întreţinerea şi ptr.alţii[costurile fiind uşor umflate în debitul proprietarilor buni platnici]aşa şi energia consumată de alţii o plătesc cei cinstiţi..eu sunt convinsă că sunt furată la curent,dar nu pot de loc să depistez şi cum o fac..am chemat enelul care s-a făcut că verifică la contoar spunându-mi că nu e nimic în regulă,iar eu urmărind kw.oră şi cu radiator în priză şi fără ,observ acest lucru dar nu am cum să demonstrez,că-s diaboligi în furt..dacă afli şi ştii cum procedează nesimţiţii ăştia te rog informează-mă şi pe mine să ştiu cum să acţionez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur pentru tine! Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Florea...in situatia de fata nu mai poate fi amuzanta,gandeste-te sunt pensionari care nu isi permit sa plateasca ce altul fura. Eu asa vad treaba.

    RăspundețiȘtergere
  5. Flyerboy...avem dreptate toti...dar pana sa ajungi la acea dreptate te mananca biroctatia.

    RăspundețiȘtergere
  6. Robert Nicolaescu...multumesc frumos si eu iti doresc multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ryanna...asa este,eu am lucrat in bransa,am facut sesizarea ca orice om ,am trimis-o la la Cez Vanzare(electrica este luata de cehi),am primit nr de comanda,dar nu ma incalzeste cu nimic ca trebuie sa astept intre 10-15 zile. Dar sti ce am facut? Am monitorizat consumul si in doua zile sa consumat un kw...iar din perioada 31-01-2012 cand sa facut citirea,pana pe 14-02-2012 sau consumat 820 kw...ceea ce denota ca este furt.Apartamentele noastre sunt dotate cu boxe si garaje,iar cel suspectat ca fura are garajul sub apartament,deci putea foarte bine sa-si traga curent de pe scara in garaj apoi in apartament prin tavanul garajului. Cez Electrica nu are treaba daca se fura pe scara,pe el il intereseaza sa nu se fure de la el...asa ca am angajat o firma autorizata in instalatii electrice si asa a reusit sa intre in garaj...bine inteles cu acordul propietarului...daca el nu dadea voie se proceda la politie. Avand in vedere ca suntem vecini noi nu am dorit sa se ajunga la politie...prin acordul propietarul sa ajuns in garaj si sa descoperit frauda.Acum nu are decat sa plateasca tot ce sa consumat,mai putin estimatul in luna.

    RăspundețiȘtergere