Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 februarie 2012

Marina Voica doamna muzicii romanesti...

O iubesc enorm pe Marina Voica...ii respect munca si cariera muzicala...sensibilitatea si finetea ei...o doamna in adevaratul sens al cuvantului. Pentru mine doamna  Marina Voica este o artista pe care as vrea sa o vad si sa  o ascult zilnic. Recent am descoperit blogul dansei www.marinavoica .ro unde dupa ce am ascultat piesele care mi-au fost dragi toata viata...am facut un comentariu,de fapt i-am trimis email,pentru ca blogul nu are comentarii,sau sunt oprite...chiar nu stiu ...iar dansa mi-a trimis urmatorul email  " Draga Gabriela!Sunt fericita ca pot sa aduc o bucurie cu cintecele si aparitiile mele la tv!Iti miltumesc pentru aprecier e si cuvintele frumoase.Pregatesc acum dou cintece noi,una a lui V.Visotki dedicata lui Marina Vladi care i-a fost sotie.Un cintec trist dar patrunzator.Si altul este ca un mesaj catra Dumnezeu,un mare slagar acum ,sa numeste SATCHITA(in limba hindi).Il poti gasi la you tube.Sa vez ca frumusete e!Cu drag Marina Voica"
Ce pot sa mai spun  este  cu adevarat o mare artista...un talent ,gratie si frumusete . Multumesc ...Marina Voica , muzica dumneavoastra imi umple inima de fericire ...de cate ori va ascult imi dau lacrimile de emotie...nu pot decat sa va urez multa sanatate si multi ani de acum incolo sa ne incantati cu prezenta si vocea dumneavoastra...pentru mine ramaneti un monument in  muzica usoara romaneasca.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

6 comentarii:

  1. Marina Voica, Margareta Paslaru, ma fac sa-mi aduc aminte de copilarie. Si pozele care le-ai pus imi aduc aminte de vremurile acelea. Cumva, as vrea acele vremuri inapoi.
    Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este Robert...si mie imi plac la fel,as mai adauga aici si pe Angela Similea.Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  3. şi mie-mi place Marina Voica, mai ales că şi la vârsta pe care o are,este plină de tinereţe şi exuberanţă..ar trebui să fie un exemplu ptr.multe femei care odată ce înaintează-n în vârstă devin tot mai deprimate..poate şi datorită mentalităţilor balcanice...
    o zi fumoasă plină de lumină şi pace sufletească!

    RăspundețiȘtergere
  4. V.Visotki? O să fie interesant, nu se potrivesc deloc ca stil, va ieşi deci un fusion.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ryanna...o ador pe d-na Marina Voica tocmai pentru simplitatea ei,spunea intr-un interviu ca ea nu si-a vopsit parul niciodata...bine nu despre asta cand spun simplitate,dar are un suflet cald care imediat iti merge la inima.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bibliotecaru...da asa este...V visotki...una dintre melodii o canta ea parca se numeste El nu mai este...de fapt explica in email.

    RăspundețiȘtergere