Totalul afișărilor de pagină

duminică, 8 ianuarie 2012

Parca am obosit si m-am plictisit...

Niciodata nu mi-au placut oamenii ingamfati care se considera perfecti si care stiu totul...dar in schimb sunt superficiali si schimbatori...m-am saturat sa ascult pe aceia care au un punct de vedere ingust si nu vad mai departe...dupa ei o floare nu e floare...sau negrul este alb,chiar daca nu este asa.  Parca am obosit si m-am plictisit...acum imi dau seama ca sunt diferiti de mine si chiar ma deranjeaza prin personalitatea lor care nu includ nici respect sau bunul simt.Nu am inteles niciodata de ce unii cand abordeaza o problema ,iar celalalt cand are o alta parere...se enerveaza imediat...practic nu pot sa fiu de acord cu acea idee si sigur mi-o argumentez...nu stiu...dar simt nevoia de a gasi oameni cu care sa-mi impartasesc ideile...de acei oameni cu care sa fiu pe aceeasi lungime de unda...de acei oameni care nu au o gandire limitata . Poate ca ar trebui sa ma schimb si eu...pentru ca pe acei superficiali nu-i macina intrebari la care nu vor gasi niciodata raspunsul...cu ce ma ajuta pe mine in viata ca sunt o persoana profunda,care desfac firul in patru ...in afara de dureri de cap , dezamagiri si alte exemple de acest gen care nu-mi vin acum in minte ... nimic bun.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. Cred ca intotdeauna vor fi mai multi ce-i care nu ne-nteleg.
    Insa..probabil asa trebuie sa decurga viata.Sa avem langa noi ...si...si...Eu stiu ca ai puterea necesara si ca-i accepti pe toti.. e doar o rabufnire.Si e bine ca iti spui parerea.Poate cei care trebuie sa inteleaga ..vor intelege.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. gabriella...oamenii sint oameni...fiecare are modul lui de a gindi si a vedea viata...ai dreptate....insa nu trebuie sa te superi pe acest gen de oameni...viata sau stilul de viata este principalul factor cei ne face diferiti....dar la fel ca si tine consider ca a te limita in gindire si intelegere e o mare greseala...dar nu avem ce face...nu putem schimba lumea asa usor....intilnesc zi de zi ...hmmm astfel de oameni ce vor sa traiasca cu capul in sac....si totul se datoreaza faptului ca le este teama...teama de raspunsurile la intrebari,de dureri de cap,dezamagiri....intr-un fel uneori simt invidie pentru ei ...dar asta e ...fiecare are rolul lui ....

    RăspundețiȘtergere