Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Ca el...sunt multi.

 Cata vointa si cat caracter...este emotionant pentru mine...cat de ambitioasa si optimista sunt eu,recunosc ca daca as fi fost in locul acestui tanar ...sigur as fi clacat.  Raman la convingerea ca unii trebuie sa lupte toata viata ...pe cind unii au totul,si desi au totul isi bat joc si de ceea ce au.Cat de mult am invatat de la aceasta persoana ,am vazut ...suferinta, speranta,  lupta...acest tanar mi-a dat cea mai tare lectie din viata mea...el a inteles cat de important este ca are o viata, ca  viata este un noroc pentru el si un dar de nepretuit...el a inteles ca pentru a  visa si a merge mai departe nu ai nevoie de maini si picioare...ci numai de suflet. Aceste persoane ne ajuta de multe ori prin ceea ce sunt .... de multe ori iti dai seama ca altii intradevar sunt loviti de viata prin astfel de necazuri....dar insusi ei reprezinta o demonstratie ca depinde numai de noi...de vointa noastra de a lupta...depinde mult de forta din noi...nu trebuie sa ne lasam batuti niciodata in fata sortii..am considerat mereu ca viata ne este daruita cu un scop anume.  Urmariti acest videoclip si ve-ti vedea cat de norocosi suntem noi in viata...acest om merita tot respectul si recunostiinta noastra  si mai ales ceea ce se cheama invingator.



 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

6 comentarii:

  1. place poza cu trandafiriiiiiiiii este geniala :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Omul e un adevarat exemplu de lupta, vointa si optimism. Pe mine m-a miscat rau de tot povestea lui!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un om cu greutate, chiar daca aparentele spun altceva. O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut:) chiar eun invingator:)

    Superbi trandafirii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se face pielea ca de găină ori de câte ori revăd clipul ăsta... asemenea voință n-am prea văzut...

    RăspundețiȘtergere
  6. Şi totuşi...ai dreptate. Ca el sunt mulţi. Mult mai mulţi decât ne putem chiar imagina. Oameni care luptă zi de zi....cu viaţa practic. Că unii dintre ei luptă cu viaţa. Luptă să supravieţuiască... să fie OAMENI. Clipul îl ştiu dar chiar şi aşa ori de câte ori îl văd nu pot să nu mă cutremur. Simt aşa o revoltă interioară. De ce trebuie un om să ajungă în situaţia asta ca NOI CEILALŢI să conştientizăm abea atunci cât de preţioasă este viaţa? De ce trebuie noi să ne plângem că nu avem 2 lei pentru o pâine când noi avem mâini şi picioare să muncim...
    Şi totuşi, omul ăla nu are nimic. Se are doar pe el şi credinţa sa în el. Creinţă în forţele proprii. Dar nu toţi avem voinţa lui. Şi nu e de condamnat, dar parcă îţi mairidică moralul, parcă de fiecare dată când vezi oamenii aceştia zici "hai mă că se poate totuşi"...

    RăspundețiȘtergere