Totalul afișărilor de pagină

luni, 12 septembrie 2011

Si zambetul meu este scurt...

 
Am invatat sa daruiesc fara sa astept nimic in schimb pentru ca iubesc oamenii...am invatat sa nu mai fiu dezamagita...pentru ca nu mai am asteptari de la nimeni...am invatat sa zambesc cand cineva ma jignit...si zambetul meu este scurt. Da...zambesc cand cineva ma jigneste pentru ca face acest lucru din invidie. Insa mai sper ca anumiti oameni vor intelege ca toate astea nu au sens...este doar o energie consumata si cu ura acumulata gratuit.
 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


4 comentarii:

  1. Asa e, cu ura nu ajungi niciunde. Orice rau facut, se va intoarce asupra ta. Frumos scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. Goda ...dar cu binele cum este? Sincer sa fiu am facut atita bine...incat nu am observat ca sa reintors spre mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. ura egal cu prostia , prefer sa nu am parte de aceea prostie , imi vad de ale mele

    RăspundețiȘtergere