Totalul afișărilor de pagină

duminică, 4 septembrie 2011

Regret...

   
Sunt o persoana zic eu toleranta...inteleg oamenii dar pana la un moment dat...exista un prag in care intelegerea mea nu mai poate functiona. Ar fi frumos si bine sa pot ierta pentru ca asa scrie si la Biblie ,dar sunt lucruri care o data ce m-au ranit...nu exista nimic sa cicatrizeze acea rana. Nu pot ierta persoanele care le dai un deget si iti ia toata mana...nu pot ierta pe acei care ma judeca fara sa ma cunoasca si chiar daca ar fi asa...nimeni nu are acest drept...nu-mi plac persoanele care intra cu bocancii in viata mea. De ceva timp primesc diverse comentarii urate pe blogul meu de la diversi anonimi...incat am setat blogul pentru a nu mai avea acces. Sigur sunt anonimi care dau dovada de decenta pe bloguri pentru care sincer regret ca nu-i cunosc bine...ca nu stiu cu cine am avut placerea unui dialog...dar altii lasa de dorit pentru limbajul vulgar folosit in virtual. Regret ca exista astfel de oameni care ii judeca pe toti...simtindu-se in siguranta sub anonimatul protector...si cu toate aceste mici rautati nu am sa-mi inchid blogul. Domnule anonim...sunt o luptatoare,am scapat eu de moarte...dar de tine...dar promit ca am sa-ti descopar identitatea. Trist...foarte trist...cred ca ti-am dat astazi prea mare importanta...si nu meriti...asa cum nu merita toti acei anonimi care nu au ce face si deranjeaza pe altii care-si vad de gandurile lor. Am citit si observat despre multe bloguri care au fost inchise tocmai ca acesti indivizi deranja...dar eu nu am sa fac asa ceva.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

11 comentarii:

  1. inteleg ce spui, dar cum ai spus si tu, nu merita atentia, cred ca daca ai incerca sa uiti ai sa reusesti si sa ierti, consider ca e un dar pe care til faci tie faptul ca ierti, sunt sigura ca o sa fie bine si ca ai sa uiti de ce a fost lasand luminosul viitor sa aiba loc.

    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Copilul cu ochi caprui ...copil drag mie...ai un suflet minunat...dar sunt oameni pe care citeodata in viata nu-i poti ierta.Am urat intotdeauna prostia,minciuna si lasii.Daca toti acesti anonimi... daca vor sa scrie ceva pe un blog cred ca este frumos si elegant sa o faca decent.

    RăspundețiȘtergere
  3. fiecare in viata are cite un regret ,insa poate ele ne fac viata mai monotona ,mai complicata si mai descurcareata!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Totul trebuie sa aibe si o limita, Biblia iti zice intradevar ce ai voie sa faci si ce nu...dar suntem nascuti pacatosi, toti gresim...caci de multe ori nu mai suportam. Dar Dumnezeu isi indreapta privirea spre noi si cand facem fapte bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. ai dreptate!...nu m-ar fi deranjat nici pe mine anonimii care uneori mie mi-au spus un adevăr pe care îl ştiam şi eu,dar încă îmi căutam singură informaţii ptr.a mă convinge într-o problemă personală..eu de regulă nu plec urechea la sfaturi bine sau rău intenţionate,şi până nu mă conving eu de situaţiile prin care trec nu dau dreptate nimănui...dar nu-s de acord cu violenţa verbală,cu jigniri şi atacuri la persoană..se pare că unii însă au prea mult timp liber,şi îl folosesc purtând grija altora..asta e ţara noastră,ce să-i faci.....
    o zi bună să ai şi cu linişte în suflet!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabi, de cele mai multe ori, eu daca primesc afirmatii sa le spun'' suparatoare'' spre surprinderea celor care ma cunosc uneori si a mea, eu ma amuz, ba mai mult chiar ma bucur,poate pentru ca undeva stiu ca nu au dreptate,desi nu -mi place nedreptatea,sincer mi-am dat seama ca nu am de ce sa ma supar, sau in cel mai rau caz sa renunt la ceva ce mie imi place pentru ca altii nu au decenta de a se exprima normal, fiecare om judeca (sau nu) este treaz sau nu, de aceea spun la toti , este foarte usor sa nu te influenteze parerile ''negative'' din jurul tau inteleg ce spui cu acesti anonimi care inunda aceste siteuri' dar cum se zice,fiecare om are in minte ceva dar nu tot ce au in minte este si bun...

    multa dragoste!
    ps: nu baga de seama, esti undeva mult mai sus, ca sa te cobori la ei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ryanna ,multumesc de comentariu,stiu ca si tu ai patit asa ceva...nu stiu,cred ca nu este normal ca astfel de oameni sa se poarte asa. Oricum am setat blogul si nu mai dau drumul la anonimi,cu toate ca unii asa cum am scris poarta o conversatie decenta.Am prieteni care nu au cont si folosesc "anonim" dar la sfirsit se semneaza.

    RăspundețiȘtergere
  8. Copilul cu ochi caprui ...si eu ma amuzam pana acum,dar deja sa intrecut masura.Acum ceva timp am avut probleme pe facebook ,cu toate ca acolo imi trimit eu postarile de pe blog. Pe facebook am prieteni de la serviciu de fapt colegi si altii sunt prietenii virtuali alaturati la blog.

    RăspundețiȘtergere
  9. Carolina...eu in viata nu am avut regrete pentru ca atunci cand am luat o hotarire...am stiut ce fac. Regret ca exista oameni...care de fapt nu se comporta ca oamenii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu Goda ,ai dreptate,dar nu este normal.Oricum eu nu imi inchid blogul din cauza unor astfel de specimene.Prefer sa fac sapaturi si sa descopar acele persoane.

    RăspundețiȘtergere
  11. "Domnul Anonim" isi pierde timpul , continua sa ne inveselesti cu posturile tale;)

    RăspundețiȘtergere