Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 septembrie 2011

Angela Ciochina...va fi o luptatoare.

  
Astazi am revazut-o pe Angela Ciochina la Tv...am fost bulversata cum viata asta ne face feste...m-a cutremurat cazul Angelei  ale carei melodii mi-au mangaiat sufletul in anii '80. Nu pot decat sa-i doresc multa sanatate si incredere ca va veni o zi in care va fi din nou pe scena....de fapt vedeam in ochii ei acea dorinta de a canta...aproape ca am plins ca nu putea sa articuleze cu degetele clapele pianului. Greu...foarte greu pentru acesta artista...viata este aspra de cele mai multe ori unii reusesc  sa treca mai usor peste aceste obstacole ...altii nu.  Angela Ciochina a fost si este  un suflet nobil, bun si cald cum rar intalnesti in viata. Tocmai de aceea nu a reusit sa treaca peste necazurile din viata ei, pentru ca nu a stiut sa se lupte folosind meschinaria, lasitatea, ura, tradarea... nu a facut compromisuri in viata, a preferat sa se retraga si sa sufere tocmai de modesta ce este....nu a contactat pe nimeni pentru vreun ajutor a incercat sa suporte boala si durerea singura, sa nu deranjeze pe nimeni. Sunt sigura ca Angela va fi o luptatoare si va arata la dusmanii ei ca poate sa se ridice si sa ia viata din nou...eu cred asta.
Dupa ce sa imbolnavit...
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. Gaby,asa este viata,ne joaca cum nici nu gindim.Imi doresc, ca Angela Ciochina sa reuseasca sa invinga toate piedicile din viata sa si sa ne mai poata ,cu melodiile sale.Forta divina sa fie de partea ei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va trece peste toate, apreciez gestul tau! De cat sa ne plangem pe bloguri ce dureroasa e iubirea cum au 70% mai scriem si altceva:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Goda ,cred ca si tema asta despre iubire are un rost...ai dreptate.Imi pare foarte rau de situatia in care se afla astazi si acum talentata Angela Ciochina...Romania este vinovata si de halul in care a ajuns o astfel de artista atat de iubita candva...

    RăspundețiȘtergere
  4. MEG55 ...dupa apatitia la TV sunt sigura ca isi va reveni,poate la acele momente nu a fost in stare sa lupte cu viata...dar dupa cum am observat are o vointa de fier sa cante si sa compuna noi cantece.

    RăspundețiȘtergere