Totalul afișărilor de pagină

duminică, 14 august 2011

Un an de blog...

 
A trecut un an de cand m-am hotarat sa trec si eu in lumea celor care isi pun gandurile pe blog...acum a posta este ceva firesc si vine de la sine.Nici in cele mai frumoase vise nu-mi inchipuiam ca al meu coltisor de suflet va ajunge sa fie citit... sunt cea mai fericita pentru ca am ajuns cu bine pana aici.Sunt sanatoasa...am prieteni virtuali exceptionali care sunt alaturi de mine in fiecare zi prin comentariile lor.  In acest an am cunoscut oameni minunati...de la care am invatat multe lucruri despre viata...multi mi-au devenit prieteni virtuali si nu rezist pana nu le citesc postarile...ei pentru mine sunt ca aerul care-l respir. Pentru ca sunt economist si zic eu fara falsa modestie...chiar bun...am sa fac un mic bilant al postarilor mele. Pana acum am ajuns la 23.144 de vizite dintre care:
-Romania 18.553
-Republica Moldova 3.038
-Spania 330
-SUA 326
-Italia 316
-Germania 237
-Franta 136
-Rusia 81
-Marea Britanie 74
-Canada 53
-am scris 238 postari....si am avut de la prietenii mei 3.567 de comentarii.
La un an de la aniversarea blogului nu pot sa spun decat ...va multumesc prieteni ca existati in viata mea...fara voi  viata mea ar fi fost mai saraca...prin voi am devenit mai bogata...pentru ca prietenia chiar si virtuala  este minunata. Va multumesc frumos tuturor.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.



17 comentarii:

  1. LA MULTI ANI!Sa ai parte numai de lucruri bune in viata ta.Sa fii mereu multumita de ceea ce faci.Sa ai parte numai de prieteni credinciosi,chiar si virtuali...!Sa ajungi sa faci BILANTUL....si la 10,20,3O,40 si.. citi ani iti doresti tu de BLOGOSFERA! Te imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. sal......doresti un schimb de link-uri ?

    RăspundețiȘtergere
  3. pana nu ajunge la 20 de ani sa nu te lasi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Maria ...chiar ma mandresc cu voi prietenii mei virtuali.Iti doresc si tie mult succes cu blogul tau si pentru ca maine este ziua ta iti urez din inima multa sanatate ,noroc si sa fii fericita alaturi de cei dragi.Maine te sun sa vorbim.
    LA MULTI ANI.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Cristi pentru vizita...doresc sa-mi explici ce este cu schimbul de link-uri...dupa cum vezi sunt boboc in blogosfera.

    RăspundețiȘtergere
  6. La mulți ani! Și multă inspirație și cât mai multe postări! Vă îmbrățișez cu mult, mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Florea...ca intotdeauna esti dragut...ce m-as face eu fara tine...sa sti ca si tu ai o contributie la acest blog,ai fost primul care a comentat...deci ai o mana buna.Bine ar fi sa ajung la 20 ani cum spui tu...iti dai seama ca glumesc...oricum eu nu ma las.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc micuta mea prietena Sara ...si tu faci lucruri minunate cu blogul tau.Te sarut cu mult drag copil frumos.

    RăspundețiȘtergere
  9. pai si eu sunt un "boboc".......poate nu m-am exprimat bine.......adica eu sa te trec in lista mea de bloguri si tu sa faci acelasi lucru......mersi

    RăspundețiȘtergere
  10. Sigur ca da Cristi adresa mea http://gabriella-viata.blogspot.com/ Acum dupa ce inchei acest comentariu te adaug in lista mea de bloguri.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ow! Felicitari! La multi ani. :) Pupici, o seara frumoasa:D

    RăspundețiȘtergere
  12. LA MULTI ANI!:X sincer iti spun... iubesc blogul asta:x este unul din blogurile care as spune "asta e de nota 10":d ce-mi place mie de tine pentru ca stii sa pretuiesti ceea ce ai si te bucuri de viata.. intr-o lume in care toti se plang si nu sunt multumiti ma bucur ca mai gasesc oameni ca tine:d
    P.S. am scris asta si pe blogul meu...:d mai inspirat sa compun o vorba interesanta asa ca te invit si pe tine sa citesti acea vorba:d:d:d

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumos!:)LA MULTI ANI,şi la cât mai multe postări dar şi vizitatori,iar prietenii virtuali să se înmulţească "câtă frunză,câtă iarbă"să poţi scrie până la adânci bătrâneţi:)
    te îmbrăţişez cu drag
    ryanna!

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani! Si multe posturi!
    Sa cunosti in continuare oameni frumosi si blogul sa-ti aduca momente de fericire!

    RăspundețiȘtergere
  15. .. ani mulți și buni...imbrătișări cu suflet.

    RăspundețiȘtergere
  16. Aham frumos Gabriella , un an , ma bucur sa aud ca iti face placere sa imparti experientele cu noi si ca nu te temi, iti doresc tie si blogului tau un LA MULTI ANI SI MULTE ARTICOLE.
    Rafael ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. La cât mai mulţi şi mai frumoşi ani... blogosferici şi nu numai!

    RăspundețiȘtergere