Totalul afișărilor de pagină

vineri, 15 iulie 2011

Toti suntem in cautarea fericirii...

  
Toti suntem in cautarea fericirii...uite eu cred ca fericirea ar trebui sa existe in fiecare colt ce ne inconjoara...doar trebuie sa o vezi. Sunt fericita si cand simt caldura sufleteasca a oamenilor...cand primesc o floare...cand rad si ma scol de dimineata cu zambetul pe buze. Dar cea mai importanta fericire este cand te simti sanatoasa...pentru ca daca esti sanatos...esti fericit...esti iubit. Adevarul pur curat este ca totul vine din iubire si trebuie sa fim fericiti cu ce avem...trebuie sa fim fericiti  si ca ne-am nascut pe acest pamant...ea este mereu in jurul nostru...dar se pare ca am devenit cam orbi in acest secol.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. "Adevarul pur curat este ca totul vine din iubire si trebuie sa fim fericiti cu ce avem...trebuie sa fim fericiti si ca ne-am nascut pe acest pamant...ea este mereu in jurul nostru...dar se pare ca am devenit cam orbi in acest secol."

    Superb draga gabriella, nici nu mai are rost sa mai comentez si eu.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt mereu pe fugă,mai ales că am un program încărcat în această perioadă,de care nu mă vait,zic bine că încă e..vorbeşti despre fericire..dar cine poate trăi numai în aşa ceva..unii spun că trebuie să ai parte în viaţă şi de zile negre,ca să poţi gusta fericirea cu adevărat..eu spun că nu-i necesar..de multe ori tocmai aceste zile negre ne umbresc fericirea..şi apoi fiecare vede în felul său fericirea..unii văd fericire în iubire,alţii în colecţiile de artă pe care le adună,alţii o văd în nr.banilor..etc...
    eu îţi doresc să ai parte mereu de fericirea pe care o simţi şi pe care o gândeşti,iar lumina şi pacea să fie mereu prezente în viaţa ta...
    te îmbrăţişez cu mare drag!:)

    RăspundețiȘtergere