Totalul afișărilor de pagină

marți, 14 iunie 2011

Prefer dreptate...nu hotie...

  
Romania mea este chiar frumoasa...are acel ceva pe care nu ti-l poate oferi nimeni...pentru ca in Romania mea traiesc oameni simpli...minunati cu mult bun simt...dar si oameni bogati care uita de unde au plecat. Cred ca sunt dependenta de tara mea si nu cred ca as putea trai in alta parte...mai bine prefer sa traiesc aici...chiar daca cei de la putere nu ne dau sanse. Romanii mei sunt cei care muncesc cu placere...daca au unde... si nu se plang desi indura lipsuri din cauza unora care fura tara asta...poate intr-o zi o sa avem curajul sa spunem...v-am acceptat pe voi...v-am votat...v-am platit tot ce ne-ati cerut in schimbul ajutorului promis...am indurat criza facuta de voi. Am platit destul  ca sa inteleg ca pe bucata voastra de Romanie exista legi si alte drepturi fata de mine...va urasc pentru minciuna...hotie...pentru ca nu avem locuri de munca...drumuri...dreptul la sanatate...nu avem dreptate...nu avem nimic. Plecati de pe bucata mea de Romanie...pentru ca prefer dreptate...nu hotie. Vreau sa fiu condusa de oameni care sa-mi dea Romania inapoi...vreau mai putini incapabili si nesimtiti in Parlament si Guvern...vreau sa fiu mandra ca traiesc in tara mea.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu