Totalul afișărilor de pagină

luni, 6 iunie 2011

Natura e ca si cum as spune viata...

  
Ca niciodata nu am lipsit de pe blog asa multe zile...sau sa nu postez ceva. Am fost ocupata dupa vizita la medic...ca daca a zis ca sunt sanatoasa m-am gandit sa fac o curatenie generala...sigur am obosit pentru ca a  trebuit sa termin repede deoarece vineri dupa amiaza am plecat citeva zile in zona Olanesti,Calimanesti si Voineasa...pentru ca intotdeauna am considerat ca natura ne tine in viata...natura e ca si cum as spune viata....si cu toate astea noi oameni devenim pe zi ce trece mai rai... egoisti si ignoram natura, uitam ca natura este totul pentru noi.Pe unde am trecut am vazut oameni la gratar...dar dupa aceea nu vreau sa va mai spun ce au lasat in urma. Asa. ..si ca sa fie tot tacamul complet... dupa ce m-am intors acasa am facut o toxinfectie...habar nu am de unde am facut-o...poate de la Voineasa ca ultima data acolo am luat masa...oricum m-am pricopsit cu o plasa de medicamente pentru o saptamana. Asta  este...ghinionul meu...eu stiu ca am ramas foarte sensibila in urma radioterapiei...dar m-au ajutat si astia din comertul nostru drag si sanatos.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

8 comentarii:

  1. tot inainte, tot inainte :D:D:Xmerge viata:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ce floare ti-ai pus la blog...tot inainte, tot inainte...dar cu sanatatea mea cum e...Asa am eu ghinionul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Revin...si inimioara acum am observat-o. Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  4. desenu asta l-am facut lu sorana intr-o seara:)) nu aveam ce face:))

    RăspundețiȘtergere
  5. si mi sa parut foarte tare:)):D daia l-am pus ca poza de profil :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Da ai dreptate...dar mai copii astept de la voi sa postati...Vezi ca aici o includ si pe Sorana...poate sunte-ti ocupati cu terminarea anului scoalar.

    RăspundețiȘtergere
  7. anu scolar e terminat de cand l-am inceput :))eu postez nu vb cu mine vb cu ea :Pai id ei ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Viata un cuvint atit de simplu insa cu o semnificatie atit de grea ,azi este mine nu-i ,fiiecare din noi isi traieste viata intr-un mod mai favoral pentru el...imi place postarea ,mai mult nu lipsi :P))totul va fi bine ,succese :*

    RăspundețiȘtergere