Totalul afișărilor de pagină

joi, 14 aprilie 2011

Viata este o frumusete.

  
Viata este foarte frumoasa...depinde de noi daca vrem sa ramana asa ,sau daca ne-o irosim. Ar trebui sa ne multumin cu ce putem realiza singuri. Important in viata este sa avem si sa daruim iubire... sa iubim tot ce este frumos. Toti oamenii au nevioe de iubire numai ca uitam sa iubim. Tot ce m-a motiveaza in viata este insusi...viata mea, faptul ca am invins boala,ca traiesc si sant sanatoasa imi da  o forta mare sa inving absolut totul ,sa merg mai departe si sa nu renunt la nimic din ceea ce-mi doresc. Viata si sanatatea mea sunt  doua obiective importante de a-mi ajuta familia,da o iubi si de a merge  cu putere mai departe. Viata  este unica...de aceea trebuie luata in serios...viata este  o frumusete  care trebuie admirata si pretuita...viata este un mister pe care fiecare trebuie sa-l deslusim.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. optimist articol, iubesc oamenii optimisti si puternici , viata este prea frumoasa pt a o ignora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos,Rafael,trebuie sa fim optimisti ca sa mergem inainte.Iti doresc numai bine si multe realizari acolo unde esti in Franta. O seara minunata.

    RăspundețiȘtergere
  3. corect sa iubim tot ce este frumos :X Rapid Bucuresti :X:X merita :))oricum ai dreptate in tot ce spui :Xte felicit:D

    RăspundețiȘtergere
  4. si nu am mai scris de mult ca nu am mai avut timp de exemplu azi m-am trezit la 9 pan m-am spalat schimbat mancat mi-am facut si eu geanta etc la 11 am plecat la 12juma am inceput meciu la 2 si ceva am terminat la 3 si ceva eram acasa mi-am lasat geanta si am plecat pe stadion ca a jucat branesti cu rapid si a trebuit sa fiu prezent :))inca 3-4 zile ca astea si blogu meu prinde poienjeni :))si in legatura cu linku ala :-??am vb cu cnv si mi-a spus ca treb sa o iau de la 0 cu blogu ...cred ca o sa fac altu dar dupa Paste ..sa vad :Pdaca am ceva timp :))

    RăspundețiȘtergere