Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 13 aprilie 2011

Sunt ochi care vindeca suflete.

  
Se spune ca ochii sunt oglinda sufletului si ca privirea unei persoane arata multe despre ea, poate ca vorbele nu spun intotdeauna ce simtim,dar ochii ne tradeaza starea noastra interioara,ei transmit emotii ,trairi...iubire...ura...bucurie...tristete. Nu  suport oamenii care nu ma privesc in ochi...imi place contactul vizual si de aceea am privit intotdeauna oamenii in ochi,pentru ca eu personal nu am nimic de ascuns.Cind am avut ceva de spus,am privit omul in ochi si am spus ceea ce gindesc. Stiu ca nu e bine sa spui mereu ceea ce gindesti,pentru unii adevarul doare sau nu este de suportat,sau efectiv nu doreste sa il afle. Poti sa minti o persoana prin cuvinte,dar niciodata prin priviri,pentru ca privirea te tradeaza. Cu ochii vedem  anumite lucruri atunci cand suntem pregatiti sa le vedem si nu mai vedem lucrurile care dorim sa le uitam.Sunt ochi care vindeca suflete...ochi care mangaie...ochi care cheama...ochi care pling...ochi care rid.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

7 comentarii:

  1. Prin ochii nostri se vede fiecare sentiment ,sunt deacord cu tot ceea ce ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate ღAzucenaღ,ochii tradeaza fiecare gest al nostru,ei arata cum gandim,ce sentimente avem fata de cineva... Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  3. parerea mea ca ..ochii exprima tot :)):X:D

    RăspundețiȘtergere
  4. apropo azi ai recuperat si pentru ieri :))))2 postari azi :Puna pentru azi si una pentru ieri :))felicitari :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos, ochii sunt intr-adevar oglinda sufletului si cine stie sa citeasca un om doar din priviri e un om mare:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Copilu diminetii ,imi pare bine ca esti prezent de fiecare data,cred ca ai vocatie de economist,dar ziua de 12 aprilie este sfinta ptr mine,este o zi in care imi provoaca amintiri.Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere