Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 aprilie 2011

O clipa sa... visam.

    
Intotdeauna avem un vis de indeplinit pentru ca asta ne motiveaza sa luptam pentru a ne indeplini visul,ne da puterea sa mergem inainte.Chiar nu pot trai fara a avea un vis...cred ca la momentul actual ma gandesc foarte mult sa fiu sanatoasa ,sa nu mai trec prin acele experiente groaznice.Visul meu  este acela de a trai in armonie cu tot ce ma inconjoara,sa pot oferi celor dragi cit mai multa fericire,sa ma bucur si sa fac parte din visele lor.Parerea mea este ca fara vise lumea ar fi prea trista si sperantele nu ar exista...este frumos sa visezi,dar apoi trebuie sa lupti pentru acest vis...si un vis odata indeplinit da sens vietii tale.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

5 comentarii:

  1. daca nu avem vise:P ce rost mai are sa mai visam la un lucru :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu apuc bine sa public si tu esti pe faza.Ma uimesti cum judeci tu ca un om mare.Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  3. acum si tu :))cand imi place ceva treb sa fiu primu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-am propus ca într-o zi să fac un bilanţ al viselor împlinite şi al celor neîmplinite...dar am renunţat,pentru că mi-am dat seama că nu am fost nicidecum pe felia destinului..mereu acesta a făcut din mine sau cu mine doar ce a vrut el...iar eu m-am adaptat şi am asezonat viaţa cu "floricele"rupte din visele mele...
    dar asta nu înseamnă că nu-mi place să mă refugiez în vise..tocmai de aceea mi-am făcut acest blog..măcar virtual să-mi trăiesc visele..o seară frumoasă şi plină de visuri realizabile!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate Ryanna . Si eu la fel am sa fac un bilant:Vise avute-(vise pierdute + vise uitate)=Viata.
    O seara frumoasa si linistita.

    RăspundețiȘtergere