Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 23 aprilie 2011

Fericirea are chipul tau

  
Pentru a fi fericiti nu depinde decat de noi pentru ca nimeni si nimic nu ne sta in cale. Fiecare dintre noi este inzestrat cu un talent...totul este sa-l descoperim si sa il punem in valoare apoi sigur fericirea va veni peste noi. Nu trebuie decit  sa ne descoperim calitatile si sa aprindem lumina din sufletul nostru. De exemplu eu acum sunt fericita aici pe blog pentru ca sunt cu voi...fericirea pentru mine poate fi si un minut...si pentru toata viata. Fericirea este ceva sublim,foarte frumos...este ca un fluture care se perinda pe deasupra firelor de iarba si a florilor intr-o dimineata de vara. Trebuie sa lasam fericirea sa vina si sa plece exact ca un fluture.Cind vine,ar trebui sa ne bucuram de ea si sa nu incercam sa ne tinem de ea...si cand pleaca,ar trebui sa o privim indepartindu-se linistit...pentru ca fericirea se va intoarce din noi. Trebuie sa lasam frumusetea ei sa vina si sa plece...sa ne bucuram de ea exact cat dureaza.Cred ca fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata...dar pentru cautarea ei merita sa alergi toata viata.
Pentru ca astazi este ziua sotului meu George pe langa urarile de sanatate,bucurie,fericire eu ii doresc din inima un sincer La Multi Ani. Acest videoclip si postarea de pe blog sunt dedicate lui pentru ca merita,a fost alaturi de mine in clipele dificile din viata mea si o viata de om am fost sprijin unul pentru altul.Nu stiu daca o sa citeasca vreodata,el nu prea este pasionat de bloguri,site,dar in schimb ii place sa ii povestesc despre ce scriu prietenii mei virtuali.Va doresc la toti un Paste Fericit,cu sanatate,si cu multa lumina in suflet.
 Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Foare frumos:X
    Paste fericit si tie:X Sanatate si fericire:)
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    RăspundețiȘtergere