Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 martie 2011

Sa-l salvam pe Cosmin Danila.

 

Sunt un copil de 9 ani, pe nume Cosmin Danila, nascut la data de 10 iulie 2001. Provin dintr-o familie unita cu doi parinti iubitori, care mi-au facut pana acum toate poftele si toate mofturile, care mi-au indeplinit toate dorintele, iar pana anul trecut mai exact in luna octombrie, nimic nu parea de a ma da innapoi de la aceea liniste pe care o aveam impreuna cu familia si prietenii mei, de la activitatea mea zilnica, activitatea mea scolara, de la jocurile care imi faceau placere. Dar, intr-o zi frumoasa de toamna, mai exact intr-o sambata pe cand eram la tara la bunica mea, si jucandu-ma in curte cu prietenii mei de acolo, mama a observat ca burtica mea s-a umflat foarte mult, intr-un timp scurt si acest lucru a ingrijorat-o foarte tare.
Nu pot uita aceea zi! De atunci a inceput disperarea parintilor mei, dar si durerea mea. Am plecat imediat la Bucuresti, oprindu-ne la Spitalul de copii ”Grigore Alexandrescu”.
La inceput nici doctorii nu stiau ce diagnostic sa ii spuna mamei. Burtica a inceput sa creasca din ce in ce mai mult, aproape sufocandu-ma si acest lucru a dus la scoaterea lichidului, precum si la o serie de analize, apoi a urmat RMN-ul, precum si foarte multe ecografii. Pe  masura ce treceau zilele aflam mai multe informatii despre boala pe care o aveam.
  Asa arata Cosmin inainte.
Am fost diagnosticat cu TUMORA DESMOPLASTICA( CANCER LA SPLINA ), STADIUL IV, CU METASTAZE MULTIPLE( GANGLIONARE MEDIASTINALE SI ABDOMINALE, PERITONEALE ),HIPOAPLEZIE MEDULARA POST TERAPEUTICA, PNEUMONIE ACUTA INTERSTITIALA.
Timpul a trecut cu greu si am vazut foarte multi copii bolnavi si tipand de durere.
Pe data de 4 noiembrie am fost adus la Budidex, unde s-a intervenit chirurgical, cu anestezie generala, pentru biopsia tumorala pe care o aveam. De la Budimex am fost transferat la Institutul Oncologic Bucuresti, mai exact Spitalul Fundeni.
Aici am fost foate speriat si pe mama o vedeam plangand din ce in ce mai mult!
Pentru prima data am fost supus tratamentului de chimioterapie, pe data de 11 noiembrie 2010 si odata cu tratamentul meu am inceput ca sa ma schimb si eu, in sensul ca nu mai aveam pofta de mancare si ma simteam din ce in ce mai obosit.
Imi era asa dor de casa, ……, de scoala,  de doamna invatatoare , de toti prietenii mei….
La chimioterapia din data de 28 decembrie, am vrut ca sa se termine asa repede, cu gandul ca, daca se va termina anul, poate se va termina si durerea pe care am trait-o in ultimul timp si voi incepe anul urmator perfect sanatos, ca ma voi trezi din acest vis urat…
Dar astazi cand va scriu aceste randuri, termin cea de a patra sedinta de chimioterapie, iar la aceasta serie fiind prea slabit am avut nevoie de transfuzie de sange, si tati a adus cativa colegi de la servici, care aveau aceasi grupa de sange, precum si acelasi RH identic cu al meu.
Pe la mijlocul lunii ianuarie, parintii au aflat ca unele cazuri asemanatoare sau putut vindeca la Spitalul SF ANNA din Viena, iar doctorii care m-au vazut pana acum, au confirmat acest lucru. Va rog ajutati-ma sa ma pot opera la Viena, dar costul operatiei cu tot cu tratament se ridica la suma de 40.000 euro bani pe care parintii mei nu ii au.
In acest sens tati a deschis mai multe conturi, pe care le veti gasi afisate la sectiunea Pusculita mea – Donatii; fara sprijinul familiei, al prietenilor si al oamenilor cu suflet mare eu nu-as putea niciodata ajunge sa ma vad vindecat.  Eu si cu parintii mei vom fi profund recunoscatori pentru orice ajutor care ne apropie de telul nostru.
Voi incerca sa va tin la curent cu starea sanatatii mele si sa va descriu prin ce voi mai trece de acum si pana ne vom intalni data viitoare.
Va multumesc.
Persoana De Contact:
Danila Vasile – 0766.246.317
http://danilacosmin.weebly.com/

CEI CARE VOR SA IL AJUTE PE COSMIN O POT FACE :
- sunand la  numarul de Teledon:  0 900 900 080,  apel in valoare de 10 euro, in reteaua Romtelecom  (valabil pana la 31 mai 2011)
Numarul de teledon a fost obtinut cu sprijinul Asociatiei P.A.V.E.L.
- donand in conturile:
LEI:   RO07BPOS70407015701RON02
BANC POST, SUCURSALA PALAT CFR
RO24VBBU2511BU3293692701
DESCHIS LA VOLKSBANK
RO20RNCB0746110647810001
DESCHIS LA BANCA COMERCIALA ROMANA, AGENTIA SECUILOR
EURO:   RO66BPOS70407015701 EUR01
DESCHIS LA BANC POST, SUCURSALA PALAT CFR
SWIFT BANCA, BPOSROBU
Dupa tratamentul de chimioterapie asa arata Cosmin.
 Cosmin este un baietel care m-a impresionat profund prin frumusetea lui, atat fizica cat si cea venita din interior…ii doresc din tot sufletul numai bine si reusita deplina in atingerea scopului mult dorit….sa creasca mare si sanatos.
Mult curaj si Doamne Ajuta.
 Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu