Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 martie 2011

Oameni minunati.

  
Sunt oameni pe care ii intilnesti  intr-un moment de cumpana in viata. Am avut norocul de a intilni tot timpul chiar si cind am fost bolnava,multi oameni frumosi si cu suflet mare incepind de la bolnavele  din spital pina la medici si asistente.Ei sint pentru mine oameni frumosi,oameni ingeri care reusesc sa-ti dea curaj.Pe acesti oameni ii recunosti repede pentru ca intr-un anumit moment pot sa-ti schimbe cursul vietii. Si aici nu ma refer la aspectul fizic ci ma refer ca nu au ginduri urite,emana numai bucurie si daruire,sunt tot timpul cu zimbetul pe buze si in felul acesta simti ca te incarci cu acea energie care i-ti da curaj pentru a lupta pentru viata ta. Multumesc din suflet  celor care au fost alaturi de mine pentru ca a fost un moment cind eu credeam ca viata mea se va opri in 26 octombrie 2008. Oamenii mei frumosi si de suflet au fost tot timpul linga mine,mi-au intins  o mana si asta pentru mine a contat enorm. Intotdeauna am crezut ca sint si oameni cu suflet mare pe care ii gasim printre noi.Ei nu sint zei sau sfinti ei...sint oameni.Voi oameni minunati si aici ma refer la Profesor Dr.
Gabriel Banceanu,Dr anestezist Gabriela Dumitru , asistenta Gloria Serban, voi mi-ati aratat drumul catre viata,voi a-ti trezit in mine dragostea de oameni,voi m-ati facut sa uit de dureri si de cancer.Acesti oameni au avut puterea sa-mi zimbeasca,sa-mi spuna o vorba buna din suflet,m-au ajutat din inima si cu toate forta pentru salvarea mea.Acestia sint oamenii mei frumosi minunati de suflet,datorita carora  zimbesc din nou,iubesc si traiesc.
 Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

7 comentarii:

  1. Putini , dar sunt . O poveste destul de ambitioasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Rafael asa cum spui tu este o poveste ambitioasa,si totusi adevarat de reala.Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa sti Jigsau ca nu sint povesti,ei sint chiar oameni minunati care mi-au iesit in calea exact cind am avut nevoie si la momentul potrivit.Stii cum vine vorba"trebuie sa prinzi trenul",si eu am avut norocul sa nu il pierd.Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu cred ca exista oameni minunati ,dar daca cativa sunt minunati nu inseamna ca toti ,asa ca trebuie sa stim in cine sa avem incredere si in cine nu.

    Ma bucur ca au existat oameni langa tine care te-au sustinut in cele mai grele momente si care au facut sa treci peste o boala atat de grea . Multa sanatate si fericire.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult ღAzucenaღ pentru comentariu,asa este am avut mult noroc ca am gasit astfel de oameni.Stiu destul de bine ca exista si viceversa,dar nu m-am lasat pe mana unui medic pina nu am facut priza cu el,pina nu am avut incredere,pina nu m-a pus la curent cu ceea ce va urma.Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  6. gabriella,
    şi tu eşti un om minunat,iar Dumnezeu te iubeşte din moment ce ţi-a scos în cale aceste fiinţe care se dăruiesc cu totul meseriei uitând uneori de sine..
    frumos gestul tău de a dedica mereu articole acestora,şi recunoştinţa faţă de ei este un semn al unei nobleţi sufleteşti pe care tu o ai din plin...să te bucuri de viaţă,de flori,de tot ce este frumos şi binefăcător pe lume..
    La mulţi ani!:)...

    RăspundețiȘtergere