Totalul afișărilor de pagină

vineri, 18 martie 2011

Lista rusinii-nu merita votati.

Aici poţi afla cine sunt parlamentarii care au susţinut măsurile Guvernului Boc de tăiere a pensiilor şi salariilor cu 15% şi respectiv 25%. Lista ruşinii cuprinde parlamentarii care au validat genocidul social printr-una din următoarele atitudini: au votat deschis, cu bilele la vedere, împotriva moţiunii PSD+PNL+PC; şi-au ascuns votul împotriva moţiunii ; au fost prezenţi în Parlament, dar nu au votat; nu au fost prezenţi sau au plecat înainte de începerea votului.
Drumul pe care l-au ales si in special modalitatea de a rezolva problemele nu este cea care sa asigure linistea unui popor. Nu am fost nici macar o secunda de acord cu instalarea acestui guvern Boc-Basescu  in fruntea tarii.Cred ca niciodata nu este prea tirziu: acest guvern trebuie dat jos. Dar ma intreb cu cine? Lumea nu mai are incredere in sindicalisti,le este frica ca isi pierd si locul de munca. Nu mai suport sa aud de Boc si de guvernul lui incompetent si fara solutii,ca sa nu zic altfel.  Toti din guvern sunt la fel.Parca sint o apa si un pamant.   Am ajuns sa-mi fie rusine ca ma numesc Roman  .   Acestia sunt parlamentarii listei rusinii, care daca se mai gasesc pe liste la alegeri,si sigur o sa-i regasim ,sa ne ferim de ei ca dracul de tamaie.                                
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

6 comentarii:

  1. nu cred ca toti sunt vinovati pt ce se intampla..unii asculta de T.B. :-??deci :))pt mine doar udrea boc si base ramane :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ai putea face un site politic :))doar un nume pe masura :Psi un domeniu si gata :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba toti sunt vinovati,nu trebuie sa asculte de Basescu si de Boc,trebuie sa asculte de constiinta lor ,ca de aia i-am trimis acolo sa ne reprezinte pe noi nu sa doarma in fotolii.Dar ei sunt niste profitori si tradatori de tara care nu misca in front. In legatura cu ce ai spus sa fac un blog politic-nu cred ca am sa fac.Sper din suflet sa revenim la normal,nu stiu care or urma,ce vor face ptr tara asta,dar totusi sper ca vor mai exista romani adevarati care se gindesc la oameni.Initial am facut acest blog numit Viata ca sa-mi exprim gandurile in urma bolii suferite.Sper sa revin la aceleasi impresii optimiste .O seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. nu uita ca urmatorii vor face ce nu au facut astia ;)...deci nu stiu cat de bine va fii dar speranta moare ultima :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as zice Trebuie Sa Traim!incerc sa nici nu ma mai gandesc la ce fac ei...mi'as face prea multi nervi,inutil.O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru vizita mariette.Te astept oricand cu placere.

    RăspundețiȘtergere