Totalul afișărilor de pagină

vineri, 4 februarie 2011

Fi sincer cu tine insuti!

Pentru a fi sincer si a avea incredere in cineva...trebuie sa fi sigur ca aceea persoana te va asculta, fara sa te critice, fara sa te respinga. Pentru incredere, cred ca in primul rind, trebuie sa avem incredere in noi, sa ne cunoastem bine limitele, sa spunem ce gindim despre celalalt, pentru a transmite o prezentare a dorintelor noastre catre cel in care am avut incredere. Dupa gandirea mea, cred ca mai intai de toate trebuie sa invat, sa am incredere in mine. Avind incredere in mine...voi fi deschisa, libera si pregatita pentru ce urmeaza. Daca eu personal imi tin promisiunile facute, daca ma apreciez si ma respect atunci si ceilalti vor avea incredere in mine. Atunci am posibilitatea sa cunosc mai bine si pot lua decizii, bune...deoarece increderea intotdeauna este urmata de risc. In dragoste ne lovim de acest risc...de aceea cred ca, ideal este sa ne indepartam de frica si sa ne apropiem de dragoste. Adevarul este ca nu toata lumea e demna de increderea noastra.Nu e bine sa tinem departe ce putem primi. Am ajuns la concluzia ca eu trebuie sa fiu eu, sa imi aleg calea singura, fara frica, sa nu dau inapoi, sa nu judec pe nimeni, sa iubesc neconditionat, sa iert, sa privesc doar spre lumina, chiar daca intunericul ma inconjoara uneori, voi privi in interiorul meu si voi astepta, voi fi puternica...     




Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu