Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 19 ianuarie 2011

Rugaciune

Acest mesaj l-am primit de la colega mea Mariana si intotdeauna cind imi trimite ceva frumos,obisnuiesc sa-l pun pe blog.
           SA DEA D-ZEU SA NE FIE DE FOLOS, CU TOTII AVEM NEVOIE LA UN MOMENT DAT!     
                       Rugaciunea Maicii Tereza nu poate fi stearsa. Aminteste-ti sa-ti pui o dorinta inainte de a citi rugaciunea. E tot ceea ce trebuie sa faci. Nu sunt alte trucuri, trebuie doar sa o imparti cu altii si sa astepti sa vezi ce se intampla in a patra zi. Trebuie sa-mi retrimiti mesajul, nu rupe acest lant. Rugaciunea este doar unul dintre darurile pe care le primim. Citeste rugaciunea : Fie ca azi sa domneasca pacea, ca sa ai incredere in Dumnezeu care sta exact unde trebuie ca sa nu uiti posibilitatile infinite care se nasc din credinta ca vei folosi darurile pe care le-ai primit ca vei imparti dragostea care ti-a fost data ca vei fi bucuros sa afli ca esti fiul lui Dumnezeu. Lasa ca aceasta prezenta sa-ti intre in oase si sa permita sufletului tau libertatea de a canta, dansa, ruga si iubi. EL exista aici pentru toti si pentru fiecare dintre noi in parte. Acum trimite acest mesaj la toate persoanele care le cunosti in urmatoarele 15 minute, neuitand insa sa mi-l retrimiti, eu contand ca nr. 1, ai sa vezi de ce...
  Pentru toti prietenii care intr-adevar inseamna ceva in viata mea
Lumanarea iubirii, sperantei si prieteniei
Bunul DUMNEZEU sa - ti calauzeasca pasii, pe calea Lui, cea plina de lumina si pace ... o seara si o noapte linistita iti doresc







Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu