Totalul afișărilor de pagină

joi, 13 ianuarie 2011

Pentru noi toti pamintenii.

Am primit acest mesaj de la Maria si
eu personal i-l pretuiesc,astfel am hotarit sa-l postez pe blog.
Sa fie azi pace inlauntru tau. Ai incredere ca esti acolo unde este locul tau, unde e nevoie de tine. Nu uita de posibilitatile  infinite care se nasc din credinta in tine si in ceilalti. Foloseste darurile pe care le primesti, care iti sunt date, si da in continuare altora dragostea pe care o primesti. Fii multumita de felul in care esti tu, asa cum esti. Lasa aceasta intelepciune sa patrunda adinc, pana in maduva oaselor si daruieste sufletului tau cantec, muzica, dans, rugaciune si libertatea de a iubi. Asta exista pentru noi toti."
Te rog sa copiezi aceste randuri si trimite-le intr-o alta scrisoare la 12 femei in timp de 5 minute. Si te rog si mie... Vei vedea de ce.  ... 
Nu intrerupe lantul chiar si daca il trimiti doar unei persoane. Multumesc!

From My Home to Yours

Notita de sfarsit. Data la care s-a aprins lumanarea va va da fiori.

Nu voi fi eu aceea care o va lasa sa se stinga. Sper ca nici tu!

Toata viata mea ingerii au fost cu mine si vor mai fi.
 
 
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu