Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Ochii spun totul.

Se spune ca in privirea unui om i se oglindeste sufletul,pentru ca ochii reflecta ceea ce poarta in suflet.Cel ce pricepe viata stelelor,pricepe si iubirea omeneasca.Am invatat ca lumea este oglinda sufletului meu.Ca eu nu vad lumea,ci ma vad in ea.Cind sint fericita,lumea i-mi pare minunata,cind sint necajita,lumea i-mi pare trista.Ea nu este nici vesela,nici trista.Ea exista ...si atit.
Sint ochi care vindeca,ochi care mingiie,ochi care trec dincolo de zidurile ridicate in jurul unor suflete speciale,ochi care vad,ochi care rid,s-au ochi care pling....Poti sa minti o persoana prin cuvinte,dar niciodata din priviri.Cind nu ai incredere in cineva,priveste-l in ochi...si atunci vei sti daca merita atentie.Ochii sunt calea adevarului . In ei vezi puritatea sau minciuna,in ei vezi iubirea sau tradarea,ura invidia ,gingasia,mila ,omenia. Doamne, cate poti vedea !Oameni priviti-va si va ve-ti cunoaste mai bine.Priviti-va semenii! Unii isi doresc atat de mult sa fie vazuti ,perceputi,observati ,iubiti.Uneori dintr-o privire ,descoperi o lume! 
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu