Totalul afișărilor de pagină

joi, 27 ianuarie 2011

O zi feritcita pentru mine.

Asa cum am scris ieri,astazi am fost la medic si am facut investigatii adica analize de singe,marcari tumorali si tomograf toracic,abdominal si pelvian. Aproape toata ziua am stat pe drumuri pentru ca eram programata la diverse ore.  Ceea ce m-a scos din sarite a fost o pustoaica de asistenta la recoltari singe care mi-a macelarit vena si m-a lasat sa plec cu singele siroind ,fara sa se deranjeze sa-mi aplice un plasture. De multe ori si niste elemente de acest gen fac sistemul sanitar de ris. Oricum mi-a trecut supararea si am uitat de acea neprofesionista pentru ca toate analizele au iesit foarte bune. Am avut emotii la tomograf pentru ca nu prea pot sa suport substanta de contrast care se face prin injectare.Dar ...a trecut si de acum inainte vreau din tot sufletul sa traiesc ca si cind  nu s-ar fi intimplat nimic cu mine.Vreau  si sint sigura ca am sa reusesc sa-mi reiau viata mea de dinainte. Oricum sint fericita ca nu mai am nici o celula bolnava in corp. Cit am asteptat sa-mi vina rindul, am vazut atita suferinta...Intr-adevar noi sintem un popor bolnav si cred ca vom fi si in continuare pentru ca nu prea se intrevede a se schimba ceva in bine. Sintem un popor de oameni bolnavi si cand spun asta ma refer la bola in sine.
La bolile care "ne macina" se adauga si mizeria din sistemul asigurarilor si "mersul piticului" in sistemul sanitar. Atita timp cit ne vom imbolnavi de gripa la orice adiere de vint, ne vom umple de bube la orice atingere de bara a tramvaiului, vom avea pensionari amariti care fac cozile dispensarelor si farmaciilor, vom avea asiguratori care iti dau 10 roni pe zi de spitalizare, vom avea un sistem medical deficitar, un sistem in care spaga primeaza, de la portar pana la sef de spital. Intimplarea nefericita a facut sa trec prin spitale.....iar intimplarea fericita a fost sa am sansa de a da peste medici si asistente cu mare conduita profesionala si niciodata nu contenesc sa amintesc de domnul  profesor doctor Banceanu Gabriel si doamna asistenta Gloria Serban de la spitalul Polizu. Acesti oameni minunati au contribuit la salvarea vietii mele ,mi-au redat increderea in mine si le multumsc din suflet pentru ca datorita lor traiesc.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu