Totalul afișărilor de pagină

marți, 4 ianuarie 2011

Ce este viata?

Am multe intrebari de pus si raspunsuri de primit...Ce este viata si ce suntem noi?Este o piesa ieftina de teatru...iar noi niste marionete in miinile destinului..numai ca noi avem suflet..avem sentimente..si tot ce se intampla in jurul nostru ne afecteaza intr-un fel sau altul...ridem..plingem..zimbim...ne intristam.Ce frumoasa ar fi viata fara dezamagiri si fara deziluzii..fara suferinta..Dar daca ar fi asa,nu s-ar mai numi ‘’VIATA’’si.s-ar numi ‘’VIS’’..ne place sa visam
pentru ca visul  ne permite sa fim cine vrem,cand vrem si cum vrem..In vis totul e posibil.Dar ajungem sa confundam realitatea cu visul si cand deschidem ochii..totul se naruie...visele se sparg de geamul realitatii atit de crude,iar dorintele ni se spulbera si se risipesc..in vant...Asta e realitatea pe care o traim zi de zi.Si doare..ne doare pentru ca avem suflet.nu suntem doar niste marionete...Cine poarta vina a tot ceea ce se intampla cu noi-oamenii acestei lumi?Totul in viata are o logica..si ce bine ar fi sa gasim logica fiecarui gest,fiecarei fapte..ce bine ar fi sa intelegem de ce ne indragostim fara sa fim iubiti..si de ce nu putem sa smulgem dragostea din piept cand observam ca sentimentele nu sunt reciproce...?!...Oare de ce iubim si mai profund?Oare de ce?.Sunt multe intrebari de pus..dar nu la toate vom gasi raspunsurile,,Si continuam acest joc murdar al vietii...in speranta ca intr-un final il vom cistiga.... Viata este o ispita dulce si frumoasa,te ademeneste,ia orice doresti,insa uneori nu da nimic.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.

2 comentarii:

  1. Draga mea,Asa cum se spune ca"in viata nimic nu este intimplator" te rog sa ma
    ierti daca am dat buzna in viata ta prin acest e-mail. Am accesat blogul tau
    (cautind ceva)si am gasit poate ceea ce cautam,o invingatoare.Pentru ca si eu ma
    confrunt cu o situatie asemanatoare,am decis sa te accesez ,poate asa ne va fi
    mai usor sa trecem peste toate incercarile ce-ne sunt date in viata.Din luna
    martie 2009 sunt operata de neomamar st.IIIB,am trecut prin toate incercarile ce
    mi-au fost rinduite pina acum,sper si cred ca voi trece si peste incercarile ce
    vor veni de aici incolo .Cred deasemenea, ca atunci cind mai intri in contact
    si cu alte persoane care au suferit ca si tine ,este mai usor si vorba ta
    "viata este mai frumoasa si mai pretioasa".Citeva lucruri despre mine.Ma numesc
    MARIA,sunt nascuta in data de 04.o8.1955, deci un leu luptator ,tenace,am
    familie frumoasa cu 2 copii casatoriti,am un nepot de 3 ani si unul care abia
    astept sa se nasca in luna martie a.c .lucrez in administratia publica(nu mai
    stiu cit,dupa luna februarie a.c voi vedea ce voi mai face).Familia imi sunt
    prietenii mei si dupa tragedia prin care am trecut am mai cistigat citeva
    prietene de suflet care au trecut prin aceasta mare tragedie a vietii.Despre
    prietenii vechi nu doresc sa discut,fiindca s-au dovedit ca erau falsi,ca in
    momentele de dinainte de tragedie aveau nevoie de mine,cind a fost sa-mi
    intoarca prietenia, au fugit,au disparut.In viata este o vorba"cu care mina dai
    cu aia primesti". Daca doresti sa ma primesti in viata ta ,trimite-mi un
    e-mail.Vom stabili dupa ,caile de comunicare.Multumesc ! Sa ai o zi,o
    saptamina,o luna,un an si multi, multi ani de aici incolo luminosi si fara nori
    grei in viata ta si a celor dragi tie.
    MARIA

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet Maria pentru vorbele frumoase,sint sigura ca vei trece cu bine peste aceasta boala,si asa cum scriam odata pe blog,acesta boala a noastra care se numeste cancer,trebuie sa o tinem la distanta ca pe o cunostiinta veche ,rece si care sa nu-i permitem de acum inainte sa se mai apropie de noi.Te simt din ceea ce mi-ai scris ca esti o luptatoare si asa vreau sa fi in continuare.Acum aceasta boala este in miinile noastre.Acum noi avem controlul,noi trebuie sa avem grija de noi,dar trebuie sa gindim si pozitiv.
    Multa sanatate
    gabriella.

    RăspundețiȘtergere