Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 26 ianuarie 2011

Am nevoie de viata.

Trebuie sa gindim pozitiv. Vreau si stiu ca trebuie sa fiu optimista si sa alung gindurile rele din mintea mea,asa ca in fiecare dimineata imi impun sa ma trezesc energica. Fiecare avem probleme si grji, toti sintem in viata asta pe fuga,vrem bani, alergam la slujba,dar scopul nostru este acelasi: lupta pentru supravietuire. Trebuie sa fim optimisti ,sa ne trezim cu zimbetul pe buze,sa apreciem fiecare moment al vietii,sa pretuim si sa iubim familia si prietenii,sa cintam,sa privim florile...pentru ca sint niste minuni...totul pe acest pamint este minunat si eu sint minunata pentru ca traiesc...respir , gindesc si iubesc. Miine merg la medic pentru
investigatii mai ample. Sper din tot sufletul ca totul sa fie bine.Se spune ca atunci cind esti sanatos ai o multime de vise.Cind esti bolnav,ai unul singur,cel mai important si de pretuit cu adevarat-Sanatatea.
Cit de optimista sint eu ,dar tot imi este frica de tomograf,pentru ca se spune ca un bolnav care a avut cancer,primii 5 ani sint foarte importanti .Oricum vreau ca viata mea sa-mi apartina din nou,pentru ca am planuri mari pe care mi le-am promis mie si stiu ca ma voi tine de cuvint. Dar ca fiecare om in situatia mea am nevoie de sansa  si de noroc. Am nevoie de viata...
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu