Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 decembrie 2010

Sa daruim.

Este sfirsit de an,ma uit in jurul meu si vad numai oameni tristi,vad deceptie si resemnare,vad oameni buni care au devenit victime ale unor rautati iesite din comun. Nu-mi place ce vad pentru ca sint lucruri care i-mi reprima si mie buna dispozitie si pofta de viata pe care o am.Ar trebui sa invatam sa fim mai buni,sa daruim mai mult,sa fim sinceri,sa invatam ca cel de linga noi este la fel de uman. Sau poate nu oamenii s-au schimbat atit de mult,s-au daca au facut-o,au ajuns aici din cauza sistemului de 2 lei in care traim pentru ca din  pacate in zilele anului 2010 am ajuns sa traim ca in jungla.Fiecare pentru el,cine este primul cistiga si atunci cum sa te gindesti la armonie,intelegere sau daruire.Ar trebui totusi din cind in cind sa ne aducem aminte ca sintem oameni.Sa nu uitam ca fiecare are rostul lui in viata,nimic nu este intimplator.Viata este prea scurta si nu cred ca avem timp sa fim rai sau sa facem ceva rau...satisfactia este mai mare atunci cind faci bine,asa ca sa incercam sa fim buni si sa daruim  cit mai mult.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu