Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 decembrie 2010

Romania -tara mea.

Tara si parintii nu ti alegi.Te intrebi uneori si incerci sa cauti raspunsul -ce sa intimplat cu tara mea?Romaniei i-a disparut totul, chiar si rostul de a trai.Este o tara cu oameni,cu orase,cu drumuri,cu discutii,cu minciuni,cu inselatorii fara rost,care nu duc la nimic bun. Avem trei mari surse de rost pe lumea asta:familia,pamintul si credinta. Batrinii nostri pe care luminatii guvernanti ii umilesc de 20 ani si care ce este si mai grav ii tin in frig si foame,incit se simt umiliti si nefolositori. Si cind te gindesti ca un brav politician spunea despre poporul roman "ca este un popor de betivi,lenesi si curve",dar  ceea ce nu realizeaza  acel om cu toate ca nu se poate numi asa,ca si el se trage din acest popor.Poate de cind este la guvernare are o alta indentitate.Desi am ajuns  destul de rau din cauza unora si aci nu mai insist pentru ca se stie,eu tot in tara mea am sa traiesc pentru ca aci este neamul meu  si eu stiu ca avem oameni muncitori si minunati.Am ajuns sa ne mintim singuri,sa credem in promisiuni desarte,pentru ca nu sintem verticali ca nu avem personalitate,ca sintem umili,sclavi,ca nu sintem uniti,ca ne bucuram ca traim pe o zi pe alta,ca permitem sa ne incalce drepturile cistigate in  1989. Este numai vina noastra ca nu stim sa ripostam,nu facem absolut nimic pentru noi,nu am invatat nimic din gestul invatatoarei Anghel,dar totusi trebuie sa oprim acesta nebunie a degradarii materiale si spirituale.In momentul de fata nu mai avem nimic-nu mai avem viata,locuri de munca,locuinte ,demnitate,drepturi si peste putin timp nici  loc in tara noastra.Unde sa traim?Noi romanii sintem legati de tara asta,multi pleaca pentru a supravietui...pentru ca sint nevoiti sa faca acest compromis.Acum ascult la tv ca in tara mor oameni de frig. GROAZNIC. Nu trebuie sa ne plingem de mila,trebuie sa luptam pentru noi,trebuie sa obtinem credibilitate,pentru ca nimeni nu ne da nimic si nu ne ajuta.Noi singuri trebuie sa ne ajutam.Noi plecam capul de fiecare data si asteptam sa se intimple ceva bun...Ceva bun nu va veni niciodata .Este timpul sa ne trezim,sa ne schimbam,sa luam atitudine pentru ca este in joc viata noastra -in tara noastra.Aici traim, aici avem copii,parinti,bunici,frati. Romania este o tara frumoasa,cu oameni muncitori,este tara noastra si chiar  daca pleci si te intorci dupa o perioada,te intorci cu mare drag acasa,pentru ca aici sint prietenii tai,caminul tau,pentru care ai muncit o viata.Da avem o tara frumoasa  si trebuie sa fim mindri de ea,sa o iubim,dar sa invatam sa ne cistigam drepturile cu capul sus si sa nu mai permitem sa fim umiliti .


Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu