Totalul afișărilor de pagină

marți, 7 decembrie 2010

Ministrul Sanatatii Cseke Attila,spune-sanatatea costa.

Trebuie sa fie cel putin deplasat la creier acest Cseke Attila,cum poate sa debiteze o asemenea idee criminala,sa platesti din nou la asigurari de sanatate dupa ce ai contribuit suficient la acest sistem de mizerie din Romania .Practic o viata de om am platit la sanatate si vine acest ungur,ca un medic roman nu avem sa punem ca ministru la sanatate,si ne da lectii ca sanatatea costa si nu este pe gratis.
Nu stiu cum nu le rusine,sa apara in conferinte de presa si sa debiteze asemenea timpenii...Foarte bine,daca sint destepti ar trebui sa ne ia si pielea de pe noi,pentru ca noi romanii nu mai stim sa luptam pentru drepturile noastre.Ne taie astia din salarii,nu zicem nimic,ne taie din pensie,plecam capul in jos,or sa ajunga sa impoziteze si aerul pe care il respiram.Cred ca fiecare om ar trebui sa dea acest guvern in judecata,pentru ca eu ,tu si altii,ne-am platit o data cu virf si indesat datoria fata de stat.Tu ca stat mai taxat luna de luna 16% din venitul brut pe perioada cit am muncit si acum te faci tu mai destept si mai impozitezi ceva...Intotdeauna am fost ferm convinsa ca acest guvern este format din oameni incompetenti care nu judeca cu capul lor si sint dirijati de la spate de cineva. Cind o iau razna,tatucul lor le arata nuielusa,si ei ca niste oameni ascultatori si fara creier,se supun. 
Chiar ,iar m-am enervat din cauza guvernului Basescu -Boc. Nu mai este de facut nimic in tara asta.Cit stau tovarasii astia la putere,ne termina,ne extermina.Vad ca nu mai poti nici sa-ti spui punctul de vedere,s-au acum cum m-am enervat eu,sa nu folosesti cuvinte care sa-i deranjeze pe acesti domni...Dar ei ne jignesc si deranjeaza cu fiecare masura si ordonanta data in fiecare zi. Parerea mea caci am dreptul la o parere,este ca acesti domni urasc Romania si poporul roman.
Sper din suflet ca va veni o zi in care Romania va fi condusa de adevarati romani si atunci lucrurile vor merge mai bine.   Chiar sper,ca toata viata mea am sperat ca va fi bine si mereu am fost optimista.
Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu