Totalul afișărilor de pagină

marți, 28 decembrie 2010

Luptam sa traim.

Pot sa scriu acest lucru doar dupa 2 ani si 4 luni. Acum sunt convinsa de acest lucru. Am facut si ultima analiza care o mai puteam face , adica PET-CT. Rezultatul este negativ. Adica nu mai am nici o celula nebuna in corp.Pot sa ma declar cel mai fericit om.Au fost cei mai grei ani,  mai lungi si totodata cei mai intens traiti ani din viata mea in care am trait sentimente cit intr-o viata.
Cum sunt acum?
Mai inteleapta. Mai sigura pe mine...... nu ca nu as fi fost si inainte. Sunt ca nou nascuta.
Si cel mai important lucru este ca sunt SANATOASA.
Eu am trecut deja de lupta cu frica. Am trecut de mult timp de acest episod chiar daca am ramas cu intrebarea : oare mai revine vreodata? Nu vreau sa va ingrozesc explicandu-va starile prin care am trecut jumatate de an inainte de operatie. A fost un cosmar continuu, cu surprize dupa surprize , care mai de care mai rele.
Cand ma intreba cineva ce ma doare le raspundeam ,ca era mult mai usor sa le spun ca nu ma doare : nimic. Adica nu mai ramasese nimic care sa nu ma doara. Da voi nu stiti ce e aia durere credeti-ma.
I-mi pare rau de timpul pe care l-am pierdut ,pentru ca pina sa apara boala aveam o viata frumoasa.
Dar nici acum nu ma pling.Probabil ca eu am fost aleasa de cineva de sus ca sa trec prin aceste probleme,si poate ca fost mai bine asa, pentru ca eu am fost si sint  o femeie puternica.
Dar voi incerca sa imi reiau viata de unde a ramas. Oare cu ce ochi am sa privesc inainte !?
Sunt un om trecut prin multe si se pare ca asta imi lipsea din palmares.
Invingerea acestei boli este cea mai mare victorie din viata unei femei.
Puterea sa invingi aceasta boala o gasesti doar in tine, ceilalti te pot sustine doar, tu trebuie sa lupti.
Lupta ce o dai cu corpul tau pentru a invinge boala este crunta.
Doar in aceasta boala durerea este o bucurie,caci daca te doare , atunci are efect operatia si  tratamentul.
E crud , dar adevarat.
 Pentru toti bolnavii de cancer : luptati ! se poate invinge cancerul !

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.


 gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu