Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 decembrie 2010

Dorinta si bucuria de a trai.

M-am agatat de diverse sperante pentru a motiva fericirea si dorinta de a trai, de fapt am realizat ca acelea erau doar vise... si bucuria de a trai nu este motivata decit de faptul ca sunt sanatosa ca sunt respectata si iubita de persoanele care conteaza pentru mine... sunt bucurosa cand pot fi de folos cuiva, cand mi se cere o parere ... sunt bucurosa cand vad ca reusesc sa aduc un strop de fericire si buna dispozitie unei persoane care are nevoie.

Uneori devenim atit de profunzi, ca ne-am putea confunda cu un strop de roua, curgind ca o lacrima de undeva din ochii orizontului, pe linia ce imparte cerul in doua, purtind in el un dor ascuns; cand tristetea ne cuprinde sufletul, lacrimile s-ar transforma in boabe racoroase de roua, cuminti, asezate pe catifelarea de floare…si floarea sperantei ar renaste…
Imagine postata Ar fi benefic sa traim doar incercind sincer sa traim cat mai frumos si sa alegem doar ce ne face bine. Tristetea ,durerea sau nemernicia altora nu ne fac bine.Ceea ce gindim, simtim, spunem, facem, primim, respingem, cautam, ne schimba si pe noi, si lumea si pe ceilalti.De aceea am spus mereu ca viata e superba ,este extraordinara si merita traita la maximum.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu