Totalul afișărilor de pagină

duminică, 19 decembrie 2010

Bradul de Craciun.

Au mai rămas cateva zile pană la Crăciun, insă, urmand exemplul omului gospodar, care nu lasă lucrurile pe ultima sută de metri,astazi am facut bradutul de craciun.In fiecare an pentru impodobirea lui participa toata familia,si bineinteles fiecare are o parere cum sa punem instalatia,dulciurile si globuletele.Andrei,nepotul meu a facut pomul ieri,astfel astazi si noi ne-am facut timp pentru aceasta operatiune necesara.Am inceput instalarea lui pe la orele 14 si am terminat in jur de 17. Trebuiau desfacute crengutele, pentru ca am hotarit mai de multi ani,sa luam un pom mare artificial.Voi posta citeva poze facute astazi.

Acesta este piticul in care se gasesc dulciurile.

Craciunul este o sarbatoare a bucuriei.

Inchei cu Trebuie Sa Traiesc.

gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu